Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er in nå?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-10-05, 14:17   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Thumbs up

Hva er in nå?

Min søster er veldig fashion-bevisst, og har fått meg t il å bli det også, og spesielt etter at jeg har begynt i skobutikk.

Når det gjelder sko, er cowboy-boots fremdeles in. Skoene skal ikke være så spisse lengre, som de var for to-tre år siden, men mere avrundet spiss, og bare runde.

Når det gjelder klær, har jeg fått med meg at uniforms-inspirerte klær er veldig in.

Noen som vet noe mere?

La dette blir en tråd hvor vi for hver sesong som kommer, tipser hverandre!

Gammel 12-10-05, 14:21   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva er in nå?

Gøy, mofe

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 21:47   #3
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Spennende!

Noen som vet noe mer.."spesifikt" om klær? Spesielt høst klær? Jeg er overhode ikke motebevisst - dessverre. Og begynner som regel å like klærne når dem går av moten Som regel da jeg har råd til dem og, men.. Litt viktig at jeg liker klærne jeg skal bruke og (f.eks. klarer jeg ikke cowboy boots ).

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 23:41   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Marianne er jo mote-guruen vår.... hun må jo ha flere tips !!
Mariaaaaannneeeeee !!

Gammel 13-10-05, 11:28   #5
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Den gode nyheten i høst er at svart er tilbake etter en stund med sterke farger. De flaste av oss har vel mer svart i skapet enn... eh.... knallrosa?
I tillegg er de varme jordfargene tilbake, som varme brunfarger, beige, "naturlige" grønnfarger osv.
Pels er tilbake også (men det får bli fuskepels, takk
Millitærinspirert er stort, stemmer det - blazere med knappedetaljer osv veldig aktuelt.
Visstnok.

Sier jeg som sitter her i de slitte jeansene mine og en enkel genser.

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-10-05, 13:03   #6
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Den gode nyheten i høst er at svart er tilbake etter en stund med sterke farger. De flaste av oss har vel mer svart i skapet enn... eh.... knallrosa?
I tillegg er de varme jordfargene tilbake, som varme brunfarger, beige, "naturlige" grønnfarger osv.
Pels er tilbake også (men det får bli fuskepels, takk
Millitærinspirert er stort, stemmer det - blazere med knappedetaljer osv veldig aktuelt.
Visstnok.

Sier jeg som sitter her i de slitte jeansene mine og en enkel genser.

Da ser det ut som min garderobe er inn.. for jeg har nesten bare svart og jordfarger. Helst svart, Hvit eller brungrønn... har en lyseblå og en mørkerød genser og.. det er alt

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-05, 14:31   #7
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

ja sånn knappe detaljer er veldig inn , og lange grove perlesmymmer ( hvordan forklarer man det a ??) sånne lisse smykker , det skal være litt sånn barrokk romantisk troooooooooor jeg ... med litt blonder og sånne cirkusjakker ( med masse knapper ....)

jeg tok en test i stad sånn type er du en shopoholiker ? og jeg var vist sånn mitt på treet nærmere bånn enn topp men på bonn stod det til slutt pass på så du ikke ser sjuskete ut ?? haloooooooo for det første kan man da se bra ut selv om man bruker penger på andre ting en mote, og for det andre var det bare en helt idiotisk setning ble litt provosert jeg

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 15-10-05, 15:51   #8
clueless
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 42
clueless er på en erverdig vei
Wink

Selvsagt cowboy-boots, men de jeg synes er utrolig kjekke nå som det begynner å bli kaldere i været er Mukluk boots. de er jo bare kjempesøte. I fjor var det jo Ugg, jeg skifter ikke ut mine Ugg i år. Noe bedre har jeg aldri gått med, men et par Mukluks skal jeg skaffe meg. Det er mye pels i år, uansett ekte eller ikke, så her er det bare å velge å vrake. Jeg har kjøpt meg en litt tjukk sort colege jakke med kaninpels i merket Juicy Couture, utrolig god. Ellers er det mye orange, brunt og grønnt. Har ikke helt sansen for de fargene, men det er masse fint.

Ellers for de som liker litt sigøynerstil så forsetter den. Skjørt og store belter med enda større beltepenner Det man ikke finner så mye av lengre er jeans som er slitte, litt synd for de elsker jeg Men det jeans merket dere bare må få med dere er Rock and Republic av Victoria Beckham. Det er den desidert store slageren i år. Utsolgt nesten over alt, med utrolig lange ventelister for de som fortsatt har et håp om å skaffe seg disse

Det er masse spennende som kommer, men jeans og pels er et must skal du være inn i høst

clueless er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen;-) Svar med sitat
Gammel 15-10-05, 19:14   #9
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Clueless: Du får ta deg en tur inn i Sogn. Her er det fortsatt masse slitte bukser, nesten umulig å oppdrive en dongeri som ikke er slitt. Kjedelig for meg som liker hele klær..

Jeg er visst ikke så in i år jeg. Men kul er jeg likevel, - for jeg har min egen heeelt individuelle stil :Enkel og kjedelig! *stolt*

Sort kan jeg ikke gå med etter jeg farget håret,- det er liksom bare ikke like fint lengre, men brun og beige ble enda bedre, så kansje jeg kan være litt in likevel da.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.