Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() |
Hamburger m/hvitløksdressing ala EgonØnsker å dele denne med dere, da dette er min store favoritt for tida; |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hamburger m/hvitløksdressing ala EgonTrengte dressing til salat i dag, og ettersom jeg eeelsker den de har på Egon, så forsøkte jeg denne oppskriften. Og jammen ble det godt! Jeg juksa litt, og hadde oppi litt hvitløkspulver også. Jeg hadde oppi hvitløk, men det smakte ikke stort av det, antagelig fordi den ikke fikk stå og godgjøre seg i kjøleskapet en stund. Uansett, kjempegod ble den, så tusen takk for oppskriften! (: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: Hamburger m/hvitløksdressing ala EgonLagde denne i dag - nyyyydelig! Både hamburger og dressing |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hamburger m/hvitløksdressing ala EgonDette hadde vi til middag i går og fy søren så godt! Har noe karbonadedeig som må brukes, så skal prøve denne med koriander nå, istedet for persille. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Var på Egon i går | Jannicke | Ketolysekuren | 27 | 01-03-11 17:52 |
Hvitløksdressing? | Vettel | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 11 | 02-05-10 19:07 |
Hvitløksdressing fra Kanda | kokopeli | Oppskrifter | 0 | 08-10-08 20:32 |
Hvitløksdressing og fettdiskusjon | Sturemmt | Lavkarbo generelt | 37 | 29-04-06 01:00 |
Iset's beste hvitløksdressing! | Iset | Annen mat | 0 | 05-05-05 20:29 |