Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 40
![]() |
![]() Tror noe er i ferd med å skjeMin kjære samboer jobber som butikksjef i dagligvarehandel og dermed får han med seg nyheter...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: tror noe er i ferd med å skjenugattien har 48 karber da.. og er foresten kjempegod.. bedre en den med masse sukker.. og den er ikke uten sukker.. bare mindre sukker.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
Sv: tror noe er i ferd med å skjeSynes dette er en stoor forbedring. Det er tydelig at ytre press og fokus på nye trender har innvirkning på produsentene av ferdigmat, og det er jo et steg i riktig retning. Drivkraften er selvfølgelig å tjene penger, ikke noe galt i det så lenge det er helsefrembringende. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: tror noe er i ferd med å skjeMen så lenge det blir stadig flere som lever på lavkarbo, så øker pressgruppen og da også presset på næringsmiddelindustrien. Vi har stor påvirkningskraft, mer enn vi faktisk er klar over. Så dersom vi bruker denne kraften mer konstruktivt og målrettet kan store ting skje.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre | JEDI | Lavkarbo generelt | 0 | 02-06-06 11:50 |