Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ArbeidsledighetstrygdKan noen her gi meg kloke svar på hvor mye jeg må ha tjent i fjor for å få stemplingspenger?Ikke de siste tre årene,men kan noen gi meg svar på for i fjor.Vet at det skal være 1,5G for i fjor,og 1,5x60 699 (grunnbeløp) er da 91048,50.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ArbeidsledighetstrygdDagpenger er begrenset oppad til ca 200' i året, uansett hvor mye du har tjent de siste tre år. Ved beregning under det mener jeg at de kan bruke det du tjente siste 3 eller 6 måneder som grunnlag. A-etat er helt håpløst! Finner du ut av det her: http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=36433 ?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: ArbeidsledighetstrygdJeg mener at minste grensen for å motta arb.ledighetstrygd er 91050kr,det du viste meg var hvor mye jeg vil få.Men uansett jeg jobbet bare halve året i fjor og tjente ikke så mye som 200000 heller,men man kan få stempling inntil beløpet 6G,det regnes ikke høyere dagpenger enn dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: ArbeidsledighetstrygdMin erfaring er at om man forholder seg saklig til Aetat, så er de greie. Men jeg har bare erfaring angående attføring, og ikke arbeidsledighetstrygd.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: ArbeidsledighetstrygdJeg jobbet første halvår,så flyttet jeg.Men det regnes ikke ut i fra i år overhodet,de går på fjorårets ligning eller de siste 3 årene,og da sliter jeg for det sistnevnte.Men for i fjor mener jeg at jeg skal ha rett til dagpenger,og klagefristen er gått ut.Jeg får levere inn en ny søknad,legge ved siste lønnslipp og be de om å regne fra fjoråretsligning,ikke de siste 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: ArbeidsledighetstrygdHar de tre måneders avstegning nå, hvis du sier opp jobben? Før var det åtte uker... De vet jammen å stramme inn overalt! |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: ArbeidsledighetstrygdTror det ennå er 8 uker,jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |