Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er så gla' i dere atte!Ja, på tide med litt smøring her altså. Men det er ærlig og oppriktig ment. Dere er en helt unik og utrolig trivelig gjeng. Må si jeg er gla jeg meldte meg inn her for makan til hjelpsomhet og høyt nivå av kunnskaper, engasjement, humor, samhold, ironi og omsorg har jeg aldri opplevd på nettet før. Jeg har bare vært her ei kort stund, men jeg føler meg allerede totalt akseptert. LK er et utrolig flott nettsted og det skyldes ikke bare HP og Lise, men alle medlemmene og den unike sammensetningen av disse. Forumet fungerer teknisk svært bra. Det er en drøm å navigere rundt her. Man finner det man søker og de få gangen man ikke gjør det, men må spørre ja da rauser jo svara inn på null komma svits.. Det er en sann fryd å være lavkarber her på forumet. Og en sann fryd å være medlem her. For LK er ikke bare kost, men også så utrolig mye annet. Diskusjoner og meningsytringer som holder fin profil, uten kvasse tak og spark i skrittet. Høyt nivå og høyt engasjement. Saklighet og finspisset kunnskap.. LK er et tempel. Et tempel for kunnskap og sunn livsførsel.. Eg hyller dokk... !
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Er så gla' i dere atte!Ja ikke sant? Det er utrolig hvor glad man kan bli i personer man aldri har møtt. Jeg er blitt spesielt glad i deg, Lise og Albertine, og mange andre her på forumet og på andre fora. Jeg er så glad jeg begynte å vanke her inne!! Husker det SÅ godt.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
![]() |
Sv: Er så gla' i dere atte!Signerer den! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk iblandet tips fra blodtypediett
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så gla' i dere atte!
jeg og... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Sv: Er så gla' i dere atte!Ja, for meg var det virkelig en lifesaver... Jeg hadde holdt på i et drøyt halvår alene, men nå fikk jeg folk å snakke med, spørre om alt mulig rart, og diskutere alt annet med... Det var virkelig helt fantastisk. Jeg sier ikke at jeg ikke hadde klart meg alene, for jeg hadde jo altså faktisk klart meg et halvt år alt, men det ble i alle fall veldig mye enklere! Utrolig hva vi kan klare når vi er flere som støtter hverandre!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: Er så gla' i dere atte!Er også veldig glad for at jeg fant disse sidene, dvs. jeg ble tipset om dem. Tror nemlig Hvitveis var medlem av Fedonklubben og da hun takket for seg tipset hun oss om Lavkarbo.no. Takk skal du ha, Hvitveis. Skjønner godt at hun ikke gadd å være medlem av Fedonklubben lenger og for å si det sånn, det er ikke jeg heller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Er så gla' i dere atte!Her er vi vel alle skjønt enige! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) | Caxa | Åpne dagbøker | 257 | 31-08-06 14:00 |
Mange av dere er på ville veier | flap | Lavkarbo generelt | 75 | 29-01-06 05:33 |
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: | Iset | Lavkarbo generelt | 4 | 11-12-05 03:18 |