Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
![]() |
Biverknad når ein held seg vekke?Ja, er det noko form for biverknad når ein held seg vekke frå søtning? Eg har ei såkalla "rein" veke denne veka, utan søtstoff, og i går og måndag hadde eg utruleg hovudverk...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?Hodepine kan være kroppens måte å si fra på om at den vil ha noe du ikke har gitt den (søtningsstoff) og kroppen gir beskjed om at den er avhengig... i så fall vil hodepinen gå over av seg selv... ellers er hodepine også tegn på at man har drukket for lite, eller at kroppen går inn i ketose... mange går ut av ketose med søtninigsstoffer også da, så det kan jo også være en løsning... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?
Jupp
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 40
![]() |
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?sikker derfor jeg alltid har vondt i hodet,hi hi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Utforsker
Hvor: Akershus
Alder: 59
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?Du har kanskje kutta ut koffein, også? Det er i hvert fall typisk abstinens for det, men det kan godt være det virker på samme måte på søtstoff. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?Jeg har i perioder drukket mye Pepsi Max. Når jeg slutter med det får jeg alltid hodepine. Men hos meg skyldes det abstinens for koffeinet, ikke søtstoffet. Hvis jeg drikker kaffe, noe jeg ikke gjør så ofte, forsvinner hodepinen igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?Kroppen vil alltid kvitte seg med "gifter", og søtningstoff er jo ikke en naturlig del av naturlig mat, så jeg synes det er naturlig at kroppen avgifter seg når den får muligheten.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Hvor: hordaland
![]() |
Sv: Biverknad når ein held seg vekke?Tusen takk for svar alle saman!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Stressmestring | Summer | Artikler | 17 | 05-04-07 00:52 |
Når avslapping er farlig for helsen din... | Summer | Artikler | 3 | 16-03-05 21:08 |