Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jippi Jeg er i ketolyse

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-06-06, 21:12   #1
tuttatei
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2006
tuttatei er på en erverdig vei
Smile

Jippi Jeg er i ketolyse

Jeg begynt på ketolysekuren 16.6 og testet meg i dag og fikk lilla farve ! Gjett om jeg var glad
Det går i mye egg og kylling om dagen og brokkoli. men jeg sliter litt med å telle antall gram med karbohydrater. Veier dere maten ????

tuttatei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-06, 21:34   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Jippi Jeg er i ketolyse

Veing av maten må til, om man vil vite nøyaktig hvor mange karbohydrater man får i seg.

Og det heter å være i ketose, ikke ketolyse. Ketolyse er navnet på kuren.

Gammel 22-06-06, 21:37   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jupp, her veies det

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 22-06-06, 21:41   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Vei gjerne maten i starten og beregn dan daglige mengde av karbohydrat.
Du vil fort få en ide om hva som er lovlig å spise, og da veier du ikke maten lenger, men spiser det du vet er lov.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 00:00   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av tuttatei

Jeg begynt på ketolysekuren 16.6 og testet meg i dag og fikk lilla farve ! Gjett om jeg var glad
Det går i mye egg og kylling om dagen og brokkoli. men jeg sliter litt med å telle antall gram med karbohydrater. Veier dere maten ????

Veie ja ! Da jeg tok en "veiesjekk" etter 2 år på strikt lavkarbo uten veiing av maten det siste året, oppdaget jeg at jeg spiste minst 25% mer enn jeg trodde. Porsjonene hadde økt helt umerkelig..... Så skal du gå NED i vekt bør du veie. På vedlikehold justerer man på andre måter, så jeg veier ikke lenger nå

Gammel 23-06-06, 10:46   #6
Seigdama
Medlem

Hvor: Oslo city, hvem skulle trodd...
Alder: 41
Seigdama er ny på veien

Jeg har ikke pleid å veie maten, og det har gått bra. Men jeg tror jeg lever farlig... har ikke en god vekt, så det er derfor :s

Seigdama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-06, 21:28   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Anbefaler en liten digital kjøkkenvekt. Du burde få tak i en til under kr.200. Prøv på Nille eller Pytt & Panne eller noe.

Gammel 25-06-06, 19:09   #8
tuttatei
Nytt Medlem

tuttatei er på en erverdig vei

KETOSE JA Det hette det ! Hadde det på tunga

Har vært fllink jente å veiet maten min.... måtte justere litt på mengden på kjøttet.

Skal veie meg i morgen, er litt spent...

tuttatei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.