Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 61
![]() ![]() ![]() |
Grønnsaker er ikke hva de engang var....Frukt og grønnsaker ser flotte ut, men de smaker dårligere og har mindre næring enn før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Grønnsaker er ikke hva de engang var....Ja, det er lov å være skeptisk. Sverige er jo som regel ganske sammenlignbart med våre forhold. Heldigvis er det mulig å handle direkte fra enkelte gårder, og da er vel kvaliteten noe bedre. |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grønnsaker er ikke hva de engang var....Ja, det er bra å være skeptisk. Jeg kjøper så mye jeg kan av grønnsakene som er merket med "Beine veien" her i distriktet. Det betyr at varene kommer rett fra produsenten til butikken utenom store distribusjonskalanaler. Produktene derfra holder god kvalitet og smaker mer enn de importerte. Dessverre er det ikke alt man får hele året, - men ved å støtte lokalt landbruk er det iallefall en sjanse for å beholde det.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grønnsaker er ikke hva de engang var....Jeg har lenge vurdert et grønnsaks- og fruktabbonnement fra Ullanhaug økologiske gård. Da får jeg varene rett på døra en gang i uken. :hmm:
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Har svart en journalist i VG idag jeg.... | Nille | Nyheter / media | 9 | 20-09-04 17:02 |