Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2005
![]() |
Cofecta gele??Hei på dere alle sammen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lav karbo
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cofecta gele??Jeg handler disse på Rema |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Cofecta gele??
Det var rart...på rema så jeg bare gele pulver fra Freie og de inneholder sukker vel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Hvor: Akershus
Alder: 55
Den må du ikke bruke nei... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Sv: Cofecta gele??Min Rema har også bare vanlig sukkerholdig gele. Og det er en av de skikkelig DIGRE remaene.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Ja jeg har sett heistad gele i flere butikker,men Georgine sa at confecta gele smakte bedre og fikk lyst til å prøve...vi skal til danmark kanskje finner der flere ting....noen tips????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: Cofecta gele??Hvorfor dure Norges land rundt i jakt på gele, når du med letthet kan lage den selv. Usukret saft og funsaft er fine utgangspunkt for gele..
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Cofecta gele??jeg har også kjøpt confecta men har kjøpt det på ultra... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
![]() |
Sv: Cofecta gele??Heistad sin (bringebær) smaker helt klart bedre enn confecta! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cofecta gele??Jeg har sånn halvveis lovet minn sønn å lage ostekake i dag. Noen som kan fortelle hvordan de lager gele av light-saft. Hvor mange plater gelatin, hvordan blander dere saften, og hvilken synes dere er best for eksempel?
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
Alder: 68
Sv: Cofecta gele??Oppskriften ligger her: http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...95&postcount=2
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: Cofecta gele??Kjempefint!
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Sv: Cofecta gele??Slik ble resultatet. Har brukt en av Isets oppskrifter til selve ostemassen, bare byttet ut limegele med bringebær. Bunnen er fra denne Lime-ostekaka til Nille, med bare mandelmel, smør og litt søtstoff. Har også litt frossen frukt inni massen, uten at det er spesielt å anbefale. Hvis jeg gjør det igjen, så vil jeg bruke frisk frukt eller frosne bringebær. (Aldri kiwi, da vil ikke geleen stivne av en eller annen grunn
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: Cofecta gele??Hååå, hvorfor gikk jeg inn i denne tråden..? Ostekake er Ææææææsj-a-bæsj!! ( Uttales med modige tårer i øyekroken )Fytti katta hvor vondt sånt smaker på Nillekur..
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() |
Sv: Cofecta gele??[quote=nalana]Slik ble resultatet. Har brukt en av Isets oppskrifter til selve ostemassen, bare byttet ut limegele med bringebær. Bunnen er fra denne Lime-ostekaka til Nille, med bare mandelmel, smør og litt søtstoff. Har også litt frossen frukt inni massen, uten at det er spesielt å anbefale. Hvis jeg gjør det igjen, så vil jeg bruke frisk frukt eller frosne bringebær. (Aldri kiwi, da vil ikke geleen stivne av en eller annen grunn |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Seniormedlem
Sv: Cofecta gele??Skal bake ostekake igjen i dag jeg, men denne gangen vil jeg bruke fun light. Er det ikke noen som kan gi meg en ordentlig forklaring på blandingsforholdet konsentrert saft/vann. Alle steder på forumet hvor dette er snakket om, så er det bare omtrentlige mål. Har liksom ikke lyst til å bare gjette heller
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cofecta gele??Jeg har prøvd meg litt frem og her er den jeg syns er best:
![]() |
![]() |
#18 |
Seniormedlem
Sv: Cofecta gele??Oy sann, da blir min gele kanskje litt mild på smak. Jeg hadde ikke tid til å vente lenger, så jeg tok en sjanse på denne blandingen: (Denne blandingen er både til massen og lokket ca 50/50)
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gelé! | Nøtteliten | Ketolysekuren | 13 | 07-06-10 23:25 |
kjempegod sukkerfri gele (0 karbo) | Iset | Induksjonen | 28 | 21-03-06 00:31 |
Heistad gele, stevia og splenda... | elian | Lavkarbo generelt | 4 | 22-06-05 22:51 |
Confecta gele | Tidligere bruker | Kake/dessert og snacks | 5 | 10-05-05 23:48 |
Gele! | Aline | Kake/dessert og snacks | 2 | 12-11-04 11:39 |