Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2006
![]() |
![]() ParacleansNoen som har erfaring med Paracleans? Går en ut av ketose ved å kjøre en rensekur med dette urtepreparatet? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/egen
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ParacleansNei, har ikke hørt om den rensekuren, men skjønner ikke hvorfor du skal kjøre rensekur når du er i ketose. Opptakten til ketosen fungerer jo som en rensekur i seg selv. Du får vekk alt slagget i kroppen og mister vann og det er jo derfor du går så fort ned i starten. Så hvorfor en rensekur opp på en eksisterende rensekur?
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: ParacleansNår magen slår seg vrang og ikke vil være med på laget syns jeg det er bedre med en urtekur enn avføringsmidler. Eller tar jeg feil? Har så vondt i magen at jeg ikke klarer å rette meg opp i stolen. Uff! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: ParacleansHvis du har SÅ vondt i magen, ville jeg heller tatt en tur til legen...
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: ParacleansDa tror jeg heller litt linfrø eller psylliumfrø i kosten er mye bedre. Finnes også fiberkuber man kan ta. Alt finner du på helsekosten. Dessuten, få i deg nok vann og beveg deg så vil problemene gå fort over. Sørg dessuten for at du har nok fett i kosten. Jeg fikk mageproblemer når jeg var for knepen på fettet. Med en ss mct-olje til maten får du garantert fart på magen. Tar du det som daglig kosttilskudd så vil du aldri oppleve å få hard mage igjen. Dessuten får mct-oljen opp forbrenningen din. To fluer i en smekk.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: ParacleansFjonken, du har rett igjen. Jeg spiser nok for lite fett. MCT olje? Hvor får jeg kjøpt den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: ParacleansBestilles på apoteket og kan som regel hentes etter 2 uker. Er ikke en vare alle apotek har, men Allianceapotekene har det i allefall. Prøv frøa inntil videre og sørg for å hive masse kaldpresset jomfruolje eller raspolje over salaten din og bruk en god bunsj meierismør når du steiker mat...
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|