Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
![]() |
![]() Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)Etter en uke hvor jeg har snoket litt rundt har jeg nå bestemt meg for ketolyse. Har bestilt boka i dag så får den vel i løpet av noen dager. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)Det kommer litt an på når du skal reise, men hvis du er motivert nok tror jeg jeg ville begynt uansett, for det skal ikke være spesielt vanskelig å følge ketolyse i syden.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
![]() |
Sv: Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)Jeg har nettopp kommet hjem fra en uke på Mallorca og kan fortelle at det er meget lett å være på ketolyse i syden. Vi hadde frokost på hotellet med et stort utvalg i eggerøre, spejlegg, bacon, skinke, ost o.lign. Det var bare en fornøjelse å kunne velge og vrage mellom alle disse dejlige proteinprodukter. Til lunsj spiste jeg en salat enten tunasalad, kyllingsalat e.lign. - ingen problem med å finne et sted som serverte en slik salat. Til middag spiste jeg enten grillet fisk eller kjøtt. Jeg bad om å få litt ekstra grøntsaker eller en ekstra salat i steden for poteter eller ris. De fleste steder gikk det greit å be om dette. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 20:09 |
Trenger litt hjelp! | pixie | Ketolysekuren | 11 | 29-08-06 21:38 |
Mere engelsk for de som trenger å smile litt | Maz | Livets lyse side | 1 | 01-05-04 23:20 |