Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-05-07, 19:10   #1
stinemarie
Medlem

stinemarie sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 44
stinemarie er på en erverdig vei
Question

Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)

Etter en uke hvor jeg har snoket litt rundt har jeg nå bestemt meg for ketolyse. Har bestilt boka i dag så får den vel i løpet av noen dager.

Saken er at jeg skal på sydenferie i en uke med familien, hadde dere begynt i noen dager før denne ferien, eller hadde dere likesågodt ventet til dere hadde kommet hjem?

Takknemlig for synspunkter

Gammel 20-05-07, 19:28   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)

Det kommer litt an på når du skal reise, men hvis du er motivert nok tror jeg jeg ville begynt uansett, for det skal ikke være spesielt vanskelig å følge ketolyse i syden.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:06   #3
Ullabulla
Medlem

Ullabulla sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Ullabulla er ny på veien

Sv: Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)

Jeg har nettopp kommet hjem fra en uke på Mallorca og kan fortelle at det er meget lett å være på ketolyse i syden. Vi hadde frokost på hotellet med et stort utvalg i eggerøre, spejlegg, bacon, skinke, ost o.lign. Det var bare en fornøjelse å kunne velge og vrage mellom alle disse dejlige proteinprodukter. Til lunsj spiste jeg en salat enten tunasalad, kyllingsalat e.lign. - ingen problem med å finne et sted som serverte en slik salat. Til middag spiste jeg enten grillet fisk eller kjøtt. Jeg bad om å få litt ekstra grøntsaker eller en ekstra salat i steden for poteter eller ris. De fleste steder gikk det greit å be om dette.
Så mitt råd er - start nå og nyt ferien med alt den gode maten de har i syden, som du kan spise på ketolysekuren.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Trenger litt hjelp! pixie Ketolysekuren 11 29-08-06 21:38
Mere engelsk for de som trenger å smile litt Maz Livets lyse side 1 01-05-04 23:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.