Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 50
![]() |
![]() Kan man spise Atkins bar på Ketolysekuren ?Hei.. Er helt ny her og startet med Ketolysedietten i går.. Det jeg nå lurer på om er om man kan spise Atkinsbar til et måltid den første uka eller må man holde seg til menyene i Ketolyseboka? Ser bak på Atkinsbaren at den er ikke med i induksjonsfasen til Atkins.. Lure lure.. Vil jo så gjerne gjøre dette riktig!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man???
På ketolysekuren skal man spise mat. Dropp barene |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan man?Åkkei, men jeg tenker hvis man får skikkelig søtkick? Men disse sjokoladebarene er vel kansje forbudt i første uke uansett.. Men jeg ser at mange snakker om så og så mange gram av det og det.. Trodde man ikke trengte å regne på maten på ketolyse.. Annet enn karbos da.. Har jeg misforstått kansje?? Vil såååå gjerne at det skal bli rett sånn at det funker.. :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man?Du kan godt unne deg en bar i ny og ned om du vil det, men hadde det ikke vært bedre å blitt kvitt søtsuget for godt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Alder: 48
![]() |
Sv: Kan man?har dvd til ketolysekuren og der anbefaler torkil at man ikke spiser de i det hele tatt.noen tåler de ikke og kan få diare og lignende.anbefaler å kjøpe bok/dvd og følge det....har ikke gått lenge på kuren selv...men sagt fra en tidligere sjokoman ...jeg har ikke problem med å holde meg borte fra sjokoladen eller søtt...har tabletter, stix og følger kuren mer eller mindre slavisk...3,7 kg ned første uke...BRA!!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Kan man?
Hoveddelen av daginntaket med karber skal komme fra grønnsaker |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan man?Ålrait.. Takker for svar.. Flere spørsmål kommer GARANTERT. Leser Slank med Ketolyse som en helt :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Kan man?
Uansett er ikke barene noen måltidserstatter.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Alder: 47
![]() |
Sv: Kan man?Jeg er ganske ny jeg og, hadde ene uka hvor jeg spiste omtrent en bar om dagen, gikk da bare ned 200 g, den uka som var nå spiste jeg en bar og gikk ned 900 g. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Kan man spise FOR MYE mat...? (atkins) | bride2be | Atkins kosthold | 13 | 11-10-05 19:27 |
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... | Chumpsy | Ketolysekuren | 13 | 29-07-05 22:35 |