Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spørsmål om introdukjonsfasen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-12-07, 01:06   #1
Curly
Nytt Medlem

Curly sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 39
Curly er på en erverdig vei

Spørsmål om introdukjonsfasen

Hei
Er nyfrelst South Beacher/generell lav karbo entusiast!
Lurer på om man kan spise feks dr Fedon Lindbergs snacks/pasta/brød i introduksjonsfasen, eller om dette er produkter som er ment som et supplement i fase 2 og 3? Ikke at jeg måå ha slike produkter, er heelt ny og på 2 dag... men litt fint å vite om lysten melder seg... Er sikkert uansett bedre å bruke fedons lavkarbo enn å kaste seg over den originale varianten.... Hva tenker dere som vet??

Curly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach/generellt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 01:13   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om introdukjonsfasen

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Lurer på om man kan spise feks dr Fedon Lindbergs snacks/pasta/brød i introduksjonsfasen, eller om dette er produkter som er ment som et supplement i fase 2 og 3? Ikke at jeg måå ha slike produkter, er heelt ny og på 2 dag... men litt fint å vite om lysten melder seg... Er sikkert uansett bedre å bruke fedons lavkarbo enn å kaste seg over den originale varianten.... Hva tenker dere som vet??

Sorry, Fedons snacks/pasta/brød hører ikke hjemme på induksjonsfaser av noen lavkarbo-retninger. SPESIELT ikke South Beach eller Atkins .... Karboinnholdet er altfor høyt.

Fedons snacks/pasta/brød hører til på Fedon kosthold oo/eller vedlikeholdsfase på SB, Atkins.

Gammel 29-12-07, 02:07   #3
Curly
Nytt Medlem

Curly sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 39
Curly er på en erverdig vei

Sv: Spørsmål om introdukjonsfasen

Tusen takk for raskt og godt svar Nille
Så det var som jeg tenkte, kun til vedlikehold en gang i blandt... Nei får holde meg hard og unngå denslags da Er jo tross alt i den strenge introduksjonsfasen.. Vil ikke gjøre noen feil

Curly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach/generellt lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 27-01-17 23:29
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.