Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva sysler dere med?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-08-04, 19:21   #1
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hva sysler dere med?

Er litt nysgjerrig på hva dere jobber med eller studerer?Kanskje noen gjør som meg,er hjemmeværende og på jakt etter jobb eller studieplass...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-08-04, 20:22   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg er nå IT student... Begynte idag!

Gammel 19-08-04, 21:42   #3
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg er utdannet kokk, og har jobbet på hotell i 5 år. I juni sa jeg opp og startet som dagmamma for 3 barn i tillegg til mine 3 egne... (Puh....) Men jeg har ett barn på skole og ett i barnehage, så det er ikke så ille som det kanskje høres ut som...

I tillegg jobber jeg som kokk på Veikroa her, i helgene og noen kvelder...

Jeg er for så vidt DRITTLEI kokkejobben, og har bestemt meg for å ta ny utdanning når alle ungene går på skolen. (Om 5 år...) Jeg synes det er veldig gøy å lage mat, men det blir for kjedelig når man lager mat i 8 timer på jobb, for så å dra hjem å lage middag, rydde huset, ut å leke litt, inn å bade, for så å lage kveldsmat og få ungene i seng... Det blir bare MAT, MAT, MAT!!
Har lyst til å jobbe med Fysisk/Psykisk utviklingshemmede barn, ekstralærer i barneskolen, støttekontakt... Et eller annet med barn... (Mon tro hva det er som drar meg den veien... Jeg som synes jeg sliter nok med mine egne 3 barn... Hmmm....)

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-08-04, 12:58   #4
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg var IT student for mange, mange år siden! Nå er jeg sykemeldt!!! Og det er ikke så morro!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.