Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dressing på ketolyse

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-02-08, 18:41   #1
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Dressing på ketolyse

Var innom ICA her i dag, og fant en dressing fra WishBone, som heter Creamy Ceasar, og den inneholder 3 g karb per 100 g! Det må da vel være bra?

Det er hvitløksdressing, til de som måtte lure, veldig god! Tror jeg skal kjøpe med en til å ha hjemme også (dagens innkjøpte er her på jobb). Sikkert dyr i forhold til mye annet, ca 35 kr for ei lita flaske, men det er det vel verdt

Gammel 03-02-08, 19:38   #2
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Sv: Dressing på ketolyse

Supert
Jeg har også en dressing nå med 4. ett eller anna som jeg bruker. Det er vanlig hamburgerdressing, lurer på om det er matmesteren.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse SkinnyToBe Ketolysekuren 13 20-01-08 11:48
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.