Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
![]() Trening et must for vektnedgang?Hei hei. Lurer litt om dere stort sett trener alle sammen? Blir litt lite trening på meg i grunn. Er i enormt dårlig form for tiden, men har så smått begynt å røre meg litt da selv om det ikke er mye. Sliter med mye smerter i muskler og ledd og blir derfor veldig stiv og får vondt av trening. Plages mye med nakke,skuldre, rygg og hofter. Men skal prøve å bli flinkere da.
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening et must for vektnedgang??Jeg tror jo ikke du trenger å trene for å få resultater... men for min egen del så har trening gitt MASSE merverdi... mer energi, overskudd, muskler, og så videre.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening et must for vektnedgang??Skaldeman sier at du ikke trenger å trene før du føler deg i form til det og får lyst. Og dit mener han du skal komme bare ved å spise i følge hans anbefalinger.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
SB Fase 1 og trening | Cyan | South Beach | 1 | 23-01-08 14:39 |
Hard trening og lavkarbo? | lillestine | Trening | 29 | 08-01-08 22:31 |
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? | Nille | Trening | 33 | 21-10-05 12:01 |
Fettforbrennende treningstips | mofe | Trening | 4 | 28-04-05 19:18 |