Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
Problemer med Lindberg-diettenHei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Inspirert av Lindberg
![]() |
![]() |
#2 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Problemer med Lindberg-diettenHvis det er brødet som har stoppet deg opp og snudd det hele, så ville jeg kuttet det ut. Det er endel som ikke har så godt av brød. Litt over 1 kg i måneden er jo ikke så ille til å ha spist endel karber synes jeg.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Problemer med Lindberg-diettenFor sikkerhets skyld har jeg kuttet ut de hjemmebakte brødene og gått over til en type som funket kjempefint før jul. Likevel fortsetter jeg å gå opp. Har også erfart at kroppen min krever noen karbohydrater for å fungere. Prøvde ei stund å klare meg på et minimum og det førte bare til at jeg følte meg dårlig og jeg la på meg. Nå prøver jeg derfor å holde meg til det som ga greie resultater tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Problemer med Lindberg-diettenHar du fått sjekket stoffskiftet? Det er mange som får en smell i det etter fødselen! En bredspektret blodprøve kan finne ut hva som er annerledes!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Problemer med Lindberg-diettenHei. jeg har opplevd mye av det samme fra flere hold ja. Det som ofte er en gjennganger er at man "slipper unna med" mye mer i starten enn senere. I oppstartsfasen (de første mnd) er det lettest å gå ned da man gjør en forholdsvis drastisk endring i kostholdet. Så mister man litt fett og kilo, og kroppen venner seg med den nye livsstilen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg.
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 45
![]() ![]() |
Sv: Problemer med Lindberg-diettenJeg lurer på om du trener noe? Stemoren min er kursholder for Fedon og sier at det er noen som er nødt til å trene både kardio og styketrening for å få forbrent det lille av karbohydrater man får i seg - ellers vil man ikke se resultater ... Jeg tror det gjelder meg
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Problemer med Lindberg-diettenTusen takk for nyttige svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... | Pc-snuppa | Generell diskusjon | 20 | 13-07-07 17:44 |