Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ubehag i ribbeinsbuen/mellomgulvetJa, det har jeg om dagen. Vet ikke hva det kommer av, kom plutselig på tirsdag og er der enda. Ikke uutholdelige smerter, mer ubehag. Værst på venstre side. Til å begynne med var det kjempevondt når jeg trakk pusten dypt, det er det ikke lenger, nå er det mer press/muring i området der og de nederste ribbeina. Hva kan dette være? Er det ett signal til meg fra kroppen om at 9 mnd på ketolyse holder tro? er ikke av typen som går til legen for småting, det må ha vart ganske lenge før jeg tar skrittet dit. Lever i troen på at det går over etterhvert...
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubehag i ribbeinsbuen/mellomgulvetKommer vel litt an på?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubehag i ribbeinsbuen/mellomgulvetJeg har ikke noe råd eller svar.. men sånn har jeg hatt det de 3 siste dagene også. Det er verst på ettermiddagen/kvelden.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubehag i ribbeinsbuen/mellomgulvetHadde det vært verst på høyre side, hadde jeg foreslått at du kunne ha problemer med galleblæren. Måtte fjerne min pga gallestein for 10 år siden.
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 51
![]() |
Sv: Ubehag i ribbeinsbuen/mellomgulvetTa deg en tur til legen for å få en sjekk, så slipper du å gå å bekymre deg om det kan være noe. Det an jo være så mye, alt ifra muskelbrist til ribbeinsbrudd etc etc, og den beste til å stille en diagnose er nok legen. God bedring til deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ubehag i ribbeinsbuen/mellomgulvetMegvel har et poeng.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ubehag i ribbebeinsbuen? | Sukkersøt | Fysisk og mental helse | 11 | 14-08-07 08:45 |
EFT - Emotional Freedom Tecniques | Huldr | Fysisk og mental helse | 15 | 28-07-06 10:55 |