Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tarmskylling?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-06-08, 11:01   #1
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Tarmskylling?

Har noen av dere hatt tarmskylling?Ga det noen positive effekter?

Leste i et kvinneblad hvor de testet ulike utrensingsmetoder,og hun som tok denne var ganske så fornøyd..
Googlet tarmskylling og da kom det ulike meninger opp.Leger flest mener dette er humbug og man nærmest kaster penger ut av vinduet,da tarmen renser seg utmerket selv.Mens andre har blitt kvitt urenheter i huden,blitt mer opplagt og mistet noen kilo.

På programmet; Du er hva du spiser,pleide de ofte og bruke tarmskylling i starten av kostomleggingen.Da kom det litt av hvert ut og de sa mye var forstenet seg,og det er vel ikke bra?

Fikk det for meg at jeg skulle ta tarmskylling når jeg skulle til Oslo,men nå tviler jeg egentlig på det..

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:35   #2
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Tarmskylling?

Jeg er også litt nyskjerrig på dette. Men det høres fælt ut.

Gammel 05-06-08, 15:37   #3
alva
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 36
alva er på en erverdig vei

dere kan lese mer på colonklinikken.com, der står det masse... =)

alva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, renest mulig mat =) Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 16:38   #4
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg har som sagt googlet litt om temaet,og vil gjerne høre om noen føler f.eks ikke virkning i det hele tatt,eller fra de som har hatt god effekt av noen slag.Nå har jeg lest hva klinikkene og legene mener så..
Legene flest mente jo at det eneste som funket med denne metoden,var og tjene penger.For tarmen renser seg selv og det blir uheldig og skylle ut de bra bakteriene og forstyrre tarmfloraen,og det er jo ganske logisk.Men ved f.eks candida kunne det være bra og gå gjennom en tarmskylling,for og få alt ut av systemet.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 16:53   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Dersom du spiser lavkarbo over en tid, og i hovedsak spiser ren mat, så er tarmskylling helt overflødig da magen og tarmene og systemet renser seg selv.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 17:00   #6
Bulldog
Gjest

Jeg sverger til kebab :-)

Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 17:07   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Jeg sverger til kebab :-)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tarmskylling Frøya Fysisk og mental helse 33 15-05-07 07:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.