Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp! ta en titt på dette!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-06-08, 12:37   #1
Sense
Medlem

Sense sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sense er ny på veien

Hjelp! ta en titt på dette!

http://www.doktoronline.no/qa/forum/21/qa1419337.html

"Den amerikanske hjerteforeningen rapporterer også om mulige langtidsskadelige virkninger av ketose, som hjertesykdom, tap av benmasse, og nyreskader".

Blir jo helt sjelven av å lese slikt Hva skal vi tro? En plass står det at det er helt ufarlig og en plass noe helt annet.....

Gammel 19-06-08, 13:02   #2
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! ta en titt på dette!

Men som sagt over, det gjenstår å se hva ny forskning sier. Står det etter uthevingen din.Så med andre ord,er det ikke tatt noe konklusjon ennå.Her strides de lærde.
Tror nå virkelig det er sunnere for kropp og sjel og spise a la lavkarbo,ikke nødvendigvis ketogen diett.I forhold til all den halv fabrikataen som er blitt hverdagskost for de aller fleste,og litervis med brus og kilovis med godis og gatekjøkkenmat.
Jeg føler meg i allefall mye bedre med lite karbohydrater,både fysisk og psykisk,og da trenger ikke jeg noe dokumentasjon på hva som funker.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor skal vi bare veie oss en gang i uken? Løvetann Spørsmål og svar 202 17-06-08 23:10
Hjelp Joranna Ketolysekuren 6 22-05-08 06:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
huff, er dette sant? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 15 17-02-05 20:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.