Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Slutt med matyoghurt?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-12-08, 09:55   #1
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Slutt med matyoghurt?

Jeg vet ikke om det er så mange her som bruker det, men det gjør jeg. Dvs. gjorde, nå har det ikke vært å oppdrive på et par uker, så jeg lurer på om Tine har sluttet å lage det? Om noen vet?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 10:20   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Slutt med matyoghurt?

Jeg har sett den på Kiwi'n her i bygda i vertfall

Det er denne du mener? http://www.tine.no/page?id=26&key=6060&cat=629

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 10:27   #3
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Det er den ja.
Alle butikkhyller heromkring er ryddet for matyoghurt, "prislappene" er tatt vekk, og noe annet har fått plassen der det pleide å stå. Noen steder står det igjen et par med best før 20.desember. Noen senere dato har jeg ikke sett. Men det høres jo lovende at du har sett den da, så jeg får bare håpe den kommer tilbake hit

Gammel 23-12-08, 10:38   #4
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Forbrukerkontakt er fine greier
Det er visst midlertidig stopp i produksjonen, pga store problemer med den maskinen som lager yoghurten. Så da vet man det.

Gammel 25-12-08, 18:17   #5
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

kan du ikke bruke den tyrkiske? På ICA...namme

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slutt på johannesbrødkjernemel? Lucky Lavkarbo generelt 63 14-09-08 14:28
Slutt på brødkliss? Fæhtfløytå Oppskrifter 2 15-07-08 10:15
Atkins=slutt på amming? mam Lavkarbo generelt 4 12-08-04 17:59
Selskap ved arbeidsdagens slutt - del 1 - Fruen HP Livets lyse side 15 16-05-04 08:07

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.