Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 36
![]() |
Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Hei!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Det aller beste er å printe ut en folder og vise dem. Det kan være vanskelig å forklare hvis man ikke har satt seg godt inn i hva lavkarbo - eller LCHF innebærer - og det blir fort til at man står fast uten å kunne argumentere. Det er ikke gøy, og man blir ikke tatt på alvor. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Ikke si noe om det før du vet litt mere om det selv evt som Torkill skriver over her vent til kiloene begynner å gå av |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
![]() |
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?
Må si meg veldig enig med Torkil her! når folk ser at det funker så blir de mere intersert i hva dette er og gjerne støtter deg litt ekstra. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Men jeg forstår problemet med å fortelle det til folk man f.eks deler kjøkken med...
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordland
![]() |
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Jeg har vært helt åpent om dette for å slippe mas, problemet mitt nå er at ALLE vil vite hvordan, hvorfor og hva....... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Da jeg begynte i jobben jeg er nå, var det en som sleivet med kjeften på kjøkkenet til noen andre som spiste salat med kommentaren: "Har du blitt lurt i fedon-fella"? Hvorpå halve lunsjrommet humret, og kommeterte f,eks Ja, haha, den hypen ja, Mye rart for å lure penga av folk, osv. Et par ganger seinere har noenlunde samme tema dukket opp, og jeg har forsiktig "testa terrenget" for å plante noen nye ideer om kosthold hos de. Det falt på steingrunn! Etter det nekter jeg å kommetere noe som helst om kosthold eller filosofi på jobben, og har blitt litt skremt av å snakke for åpent om det ellers også. Hvertfall inntil jeg faktisk kan bevise at det virker... (noe jeg desverre, selv etter 5 år på og av, ikke kan...
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 36
![]() |
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?Tusen takk for alle tips, jeg skal se hva jeg får til.... Jeg er student så når jeg tok fram maten min i dag ble det jo mange komentarer også lurte de fælt på hvaslags piller jeg tok.. Men prøvde å bare snakke om noe annet, de siste jeg trenger er at folk skal drive å vente på at dette ikke skal fungere for meg. Og jeg trenger heller ikke noen negative kommentarer om slanking, de fleste av de jeg er sammen med i studie hverdagen er treningsnarkoaner som veier "40kg"
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?
Nå på vinteren er det jo helt legitimt med vitaminpiller og kosttilskudd
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Pes (hvordan få andre til å forstå at ketolyse virker?) | Regan | Ketolysekuren | 11 | 07-01-09 10:02 |
Hvor mye gikk dere ned andre uka på ketolyse? | -7kgtakk | Ketolysekuren | 6 | 22-09-08 10:53 |
Min mann på Ketolyse, hva med oss andre? | Christina1 | Ketolysekuren | 8 | 11-09-08 20:32 |
DR Torkill og andre, SE HER :Spisedag på ketolyse? | bambi | Ketolysekuren | 16 | 06-03-08 14:18 |
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 11 | 08-01-08 18:05 |