![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Dispenser-brusnoen som vet om en kan drikke dispenser-brus på lik linje med f eks cola zero? eg har fri adgang til dispenser-brus på jobb, og vil derfor gjerne spør før eg drikker det... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dispenser-brusDet er umulig å vite, men endel dispenserbrus er diet-versjon og inneholder dermed lite karbohydrater. Enkelte får riktignok stopp i vektnedgang av kunstige søtningsmiddel, men ikke alle.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Dispenser-brusja vi har cola light og cola zero på dipenser. men om det er samme innhold søtningsmiddel så kan eg drikke det. bare lurte på om det var forskjell siden despenserbrus ikke har samme smak som vanlig flaskebrus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dispenser-brus
Det er bare fordi den ofte er gammel eller bruker billigere ingredienser. Søtningsmiddelet er mest sannsynelig det samme, og det er uansett lite karbohydrater. Men som sagt: enkelte får stopp i vektnedgang av kunstig søtning.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dispenser-brus
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Dispenser-brusder er eg ganske heldig.. har ikkje litt lyst på hverken sjokolade eller snop! savner det ikkje litt engang.. men eg savner rundstykker og pasta derimot |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dispenser-brusDispenserbrus er vel egentlig vann tilsatt konsenstrat og kullsyre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Frukt?Brus? | *Mariann* | Spørsmål og svar | 12 | 05-08-08 10:54 |
Light brus | Euroslankerinnen | Eurodiett | 3 | 18-04-07 17:40 |
Light brus? | Elink | Lavkarbo generelt | 11 | 17-08-06 23:25 |
Pepsi max/light brus eller "vanlig" brus?? | Tusta | Barns kosthold | 13 | 19-02-05 18:35 |