Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Spise sjokolade?Ser diverse kakeoppskrifter her inne med 70% sjokolade (eller mer). Er det da ok å spise sånn sjokolade (altså spise sjokoladeplata istedet for å bruke den i en kake)? Jeg innbiller meg at en sånn sjokolade smaker litt "bittert", er mørk kokesjokolade eller annen mørk sjokolade ok? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Easylife frem til nå, nå er det lavkarbo som gjelder :)
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spise sjokolade?Jeg tror mørk sjokolade er en vanesak, det er i alle fall hva jeg har inntrykk av. Jeg har alltid foretrukket mørk sjokolade, forsåvidt. Men jeg tror at når man venner seg fra søtt så smaker ikke melkesjolokade fullt så godt lenger, det blir for søtt rett og slett! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spise sjokolade?Jeg taklet ikke mørk sjokolade før, syntes halsen snurpet seg sammen (og det var mørk kokesjokolade liksom, 50% eller så...), nå syns jeg det smaker helt fantastisk. Melkesjokolade kjenner jeg ikke smaken på lenger for den er aaaaalt for søt!
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva slags sjokolade kan man spise? | marithja | Lavkarbo generelt | 5 | 19-08-09 22:20 |
Sukkerfri sjokolade, kan jeg spise denne? | hilde29 | Ketolysekuren | 12 | 25-01-09 19:42 |
Sv: Kan jeg spise/drikke så mye sukkerfri sjokolade brus jeg vil?? :p | annabanana | Ketolysekuren | 1 | 23-03-08 13:28 |
7 gode grunner til å spise sjokolade! | Summer | Livets lyse side | 0 | 17-09-04 11:24 |
7 gode grunner til å spise sjokolade | nalana | Livets lyse side | 5 | 17-09-04 11:00 |