Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Flere tickere i signaturen

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-03-10, 12:25   #1
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Flere tickere i signaturen

Prøver meg på å legge inn en ticker til i signaturen min, en som teller ned minus 5kg til 17.mai. Men jeg får det ikke til. Får bare beskjed om at signaturen har for mange linjer. Men ser jo flere andre har det. Hva i allverden gjør jeg feil. Prøvde til og med å ha to små tickere, men det gikk ikke heller.

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:10   #2
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Flere tickere i signaturen

Det lurer jeg også på!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 22:34   #3
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Synes å huske at jeg fikk samme beskjeden. Tror jeg fjernet noe men nå er jo resultatet at når jeg skal oppdatere dem må jeg skrive inn adressen istedetfor å bare trykke på tickeren

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:48   #4
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Det jeg gjorde var å velge "small" utgave av begge, og så fjerne så mye mellomrom mellom dem som overhodet mulig, uten å fjerne noe som helst av kodene. Funker, det! Må fornye siden her for å se at jeg har endret, men det gjelder jo alt man gjør, så det er ikke noe problem..

Gammel 03-03-10, 15:55   #5
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

får prøve igjen en dag..

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 14:55   #6
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Nå er jeg sur Skulle prøve å lage begge tickerne mine små og nå får jeg bare plass til den ene . Umulig å sette den andre hverken ved siden av eller under. Jeg hadde jo to tidligere men da kunne jeg ikke trykke på dem. Noen som kan hjelpe ??????????

Gammel 04-03-10, 15:31   #7
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Når du skal forandre på tickeren, ser du tekst eller tickeren?
Prøv i første omgang å fjerne ALT av mellomrom

Gammel 04-03-10, 15:50   #8
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Hei. Nå må jeg se om jeg har klart det. Det tar vel litt tid før det blir bilde istedenfor tekst ?

Gammel 04-03-10, 15:54   #9
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Jeg hadde tickeren i boksen. Prøvde å fjerne den og lime inn på nytt . Nå får jeg jo bare adressen men kan trykke på den og komme direkte til tickerfactory. Det kunne jeg ikke før. Burde ikke tickerne vises nå ?

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hm..hvorfor ser jeg ikke tickere lenger men kun weblinkene?? tangoto Spørsmål og svar 1 09-02-10 18:57
To tickere i signaturen? Kanel_i_kursiv Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 18 12-01-10 21:13
Ticker i signaturen bærrgen Generell diskusjon 6 13-02-08 12:11
For mye luft under signaturen min Iset Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 30-01-06 15:02
Teller i signaturen! Tøtta Generell diskusjon 1 30-08-05 17:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.