Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skal kokosnøttmelka være sånn?Driver og lager en indisk gryte nå, men når jeg åpner boksen med kokosnøttmelka så er det en stiv hvit masse. Skal den være sånn? Har brukt det før, men mener å huske at det bare er blank væske, ikke sånn som dette...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Sv: Skal kokosnøttmelka være sånn?Ok, etter litt kjapp googling finner jeg ut at det er visst bra kokosnøttmelk, dette her. Det væskegreiene jeg har vært borti må ha vært dårlige greier.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal kokosnøttmelka være sånn?Det er bare at den har skilt seg, det er vel helt vanlig? Jeg pleier hvertfall bare å røre sammen, så blir det bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: God mat!
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: Skal kokosnøttmelka være sånn?Ja, det ble bra dette her. =)
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 49
![]() |
Sv: Skal kokosnøttmelka være sånn?Før lavkarbo så brukte jeg en ss eller to med sukker, eller soyasaus, eller fishsaus, karri eller karripasta, el.l. for å balansere smaken, alt etter om det var for lite søtt/salt/bittert. Med det i tankene så har du gjerne noe i krydderhylla som kan piffe den opp litt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Skal kokosnøttmelka være sånn?Den var faktisk ikke så verst. Har ikke krydret den noe mer nå, har jo en liten snupp som også skal like det, og siden hun likte det godt så...og mannen syntes heller ikke det var noe galt med den.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skal vi være så mette? | smilefjes | Eurodiett | 6 | 07-05-08 20:06 |
Jeg skal opereres, kan jeg da være på ketolysekur? | Eva | Ketolysekuren | 8 | 10-02-06 17:49 |