Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vårrengjøring - et veldig fett kjøkken

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-04-10, 09:12   #1
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Vårrengjøring - et veldig fett kjøkken

Etter at jeg la om livsstilen har det blitt fett meg her og fett meg der Og nå i dag - oppdaga jeg at kjøkkenet mitt er særdeles fett

Begynner på vårrengjøring i neste uke - og lurer på hva som er den beste rengjøringsmiddelet for å fjerne stekefett på kjøkkenet. Har tidligere brukt litt salmiakk i vannet - men nå vet jeg ikke om det funker på dette....

Hva bruker dere?

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:02   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vårrengjøring - et veldig fett kjøkken

Jeg bruker Zalo og salmiakk - med vinduene åpne

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:14   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jegt takler ikke salmiakk, jeg er veldig glad i den nye Zalo-sprayen. Den fjerner alt av fett og dritt. Jeg er litt forelsket i den.

Gammel 10-04-10, 10:15   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jegt takler ikke salmiakk, jeg er veldig glad i den nye Zalo-sprayen. Den fjerner alt av fett og dritt. Jeg er litt forelsket i den.

Me too!

Gammel 10-04-10, 10:28   #5
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Da må den kjøpes

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:36   #6
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Den blå sprayen til Plumbo er jeg helt avhengig av... selv når jeg har stekt First Price bacon er det bare å dusje med den og tørke med Torky - voila! Blankt og rent igjen

Gammel 10-04-10, 13:10   #7
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg bruker Zalo og salmiakk - med vinduene åpne

Den blandingen bruker jeg også. Har fått tips fra rengjøringskonsulenter om at dette er det absolutt beste til å fjerne møkk og fett. Det funker som bare fasan!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 13:17   #8
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Den blandingen bruker jeg også. Har fått tips fra rengjøringskonsulenter om at dette er det absolutt beste til å fjerne møkk og fett. Det funker som bare fasan!

Yepp! Jeg har jobbet på diverse storkjøkken og den blandinga slo det meste. Man snakker fett kjøkken når man har stekt bacon til 400 mennesker i løpet av noen morgentimer, Zalo/salmiakk var det det ble best og enklest rent av etter en slik runde

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! grotingeling Generell ernæringsdebatt 1 11-12-09 09:25
Parmesandip - veldig godt, veldig enkelt! Safir Annen mat 0 13-11-07 18:26
Måle gram uten kjøkken vekt? frk.slankelyst Ketolysekuren 3 03-10-07 12:21
Nytt kjøkken Fjonken Generell diskusjon 40 18-06-06 22:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.