Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Østerrike
![]() |
Melkesjokolade/Helnøtt - (m/bilder)Er ikke så veldig glad i mørk sjokolade, men har funnet at den fra deBron er en som går greit. Melkesjokolade, spesielt helnøtt, er det som virkelig er tingen. Så da måtte jeg prøve å lage selv. Ingredienser
Totalt for hele blandingen er det bare 2.07g karbohydrater. Smaker bare såååå utrolig godt og minner veldig om helnøtt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
![]() |
Sv: Melkesjokolade/Helnøtt - (m/bilder)mmmmmmmmmmmmmm......fristende |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Melkesjokolade/Helnøtt - (m/bilder)Vet det finnes lavkarbo melkesjokolade og nøttesjokolade der ute, men da må man opp med karbohydratene. Dette er en løsning for å unngå det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Melkesjokolade/Helnøtt - (m/bilder)Hvor kan man kjøpe denne sjokoladen i Norge? Såg knall godt ut!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Melkesjokolade/Helnøtt - (m/bilder)Jeg vet at man kan få debron produkter på helsekost, men vet ikke om de har sjokoladen. Men det går å høre om de kan ta den inn, siden de allerede tar inn debron produkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Endulge melkesjokolade ... | søt uten sukker | Lavkarbo generelt | 3 | 31-07-08 09:34 |
Holex melkesjokolade | KW87 | Ketolysekuren | 24 | 01-02-08 17:08 |
Helnøtt | monki | Spørsmål og svar | 11 | 19-04-07 09:51 |
sunt med melkesjokolade? | jeef-micro | Generell ernæringsdebatt | 2 | 07-08-06 11:29 |
Bilder? | Fridolina | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 13 | 26-07-06 15:00 |