Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spiser jeg "riktig"?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 19:04   #1
abs
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
abs er på en erverdig vei
Question

Spiser jeg "riktig"?

Prøver å leve lavkarbo. Har kuttet ut brød, pasta,poteter, ris o.l. Spiser heller ikke frukt.
Dette er det jeg har spist i dag_
Frokost:
1 liten bit kylling, 1 youplait dobbel 0 med vanlilje (7karb)
Lunch: en bit hvitost,sinkepålegg, tomat og litt majones.
middag: kjøttdeig, tomat, champignog, revet ost og seterrømme.
5-6 paranøtter til mellommåltid.

vil gjerne ha tilbakemelding fra dere som har forsøkt lavkarbo ei stund. Teller ikke karb, men ser alltid etter på varedeklarasjonene. Har ikke prøvd slike ketostix.
Syns vekta går litt sakte ned, fikk selvfølgelig mensen denne uken og det hjelper jo ikke akkurat. Har foresten holdt meg helt borte fra snacks, men spiser litt bacongull og en atkinsbar av ogtil.

abs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 19:07   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg "riktig"?

Du bør nok droppe yoghurten og heller tilføre litt mer fett!

Blir du mett av så lite mat?

Gammel 29-08-10, 19:46   #3
abs
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
abs er på en erverdig vei

Ok, takk for rådet Blir faktisk veldig mett av den maten jeg spiser, har tidligere forsøkt andre slankeprogram der man spiser brød hver 3.time, da er det mye lettere å sprekke. Nå er jeg svært sjeldent sulten og har over hode ikke lyst på søtsaker. Føles veldig bra! I går klarte jeg også å holde meg unna de nybakte sjokolademuffinsene som ble satt fram da jeg var på besøk.

abs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:08   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

for å stå over muffins!

Skal du fortsette å spise så lite mat, må du få opp næringstettheten, ellers kommer du til å bli slapp og tiltaksløs på sikt!

Karbohydratene du har fjernet fra kostholdet må erstattes med noe annet, nemlig fett. Det er også bra med grønnsaker og fett til hvert måltid, ikke bare proteiner!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Til dere som spiser "ekstremt" lavkarbo Iselilja Oppskrifter 19 25-04-11 18:37
"Spiser du for mye sukker?" Intervju i VG i dag Nerthus Lavkarbo generelt 26 23-10-09 14:43
"Spiser du for lite karbo får du ikke drømmekroppen" Hillelille Lavkarbo generelt 16 31-07-09 09:31
Spiser dere "ferdig" kjøttvarer? cilemora Dr Lindbergs 8 31-10-07 20:23
Hva når man gjør "alt riktig" og alikavell ikke går ned i vekt? Lollypop! Ketolysekuren 26 28-08-07 18:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.