Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() |
Mathjelpen for foreldreMin 1-klassing kom i dag hjem med denne boka, og jeg kjenner jeg ble en smule irritert.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldreSamme her. 1.klassejenta mi fikk ho ganske kort etter skolestart, og var så i fyr og flamme over den fine boka, spesielt med mini-hamburgarane som ho sporenstreks bestilte til bursdagen sin. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldreJeg gidder egentlig ikke reagerer så mye på boka jeg, syns det var litt fint i den og, som f. eks tips om å spise rotfrukt for å styrke tenne- den er ikke så dum. Noen oppskrifter kan motifiseres, men hvorfor gidde når jeg vet hva jeg kan lage.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldre
Høh. Mine vil ikke ha annet enn den "samme, triste brødskiva" med det "samme, triste pålegget". De får med frukt og gulrot i tillegg da og av og til paprika eller druer f.eks. I det siste har ikke jentungen spist så mye på skolen, hun sier hun ikke er sulten og jeg tror henne. Hun spiser godt hjemme, av de "samme, triste brødskivene", med det "samme, triste pålegget" - så det har neppe noe med maten å gjøre.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldreNeida, enkelte barn er jo slik! Har ein tass eg også som helst ikkje varierer så veldig mykje om han ikkje må. Men mange barn blir lei av å få det same heile tida. Akkurat som andre folk, tilogmed favorittmaten blir "meh" når ein får det kvar dag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldreJeg tenker at for folk flest er ikke et slikt kosthold så galt
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldreDet var mine tanker og når vi fikk boka. At for mange vil det å følge den boken være til det bedre i forhold til hva de gjør nå... *har lovt snuppa at vi skal lage noe fra boka i helga* |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathjelpen for foreldre
Jeg var slik.....fra 5 klasse til 7 klasse, når min mor fortsatt laga lunsjen, så spiste jeg ikke lunsj
Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ungdom og trening med lavkarbo foreldre? | Livlys | Barns kosthold | 2 | 31-03-09 17:41 |
Gir foreldre skylden for overvektige barn | Helene | Artikler | 40 | 25-10-06 16:26 |
Kostomlegging for foreldre | Tingeling | Dr Lindbergs | 12 | 24-07-05 14:21 |