Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 34
![]() |
Weekendtur med lavkarboutfordringerHei! Jeg skal snart på weekendtur til noen venner som ikke spiser lavkarbo. Skal prøve å holde meg innenfor rammene, men det kan jo bli vanskelig til tider... Det er fra fredag til mandag. Hvor mye vil det bety om det blir litt sjokolade, kake etc noen av disse dagene? Skal prøve som best å holde meg unna alt sånt, men det kan jo, som sagt, bli litt vanskelig. Kan også bli vanskelig å lage mat som passer min livsstil til alle måltider, da jeg ikke har samme tilgang på kjøkken som her hjemme.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 42
![]() |
Sv: Weekendtur med lavkarboutfordringerHvis det er vanskelig å lage helt lavkarbovennlig og annerledes mat enn de andre hadde jeg heller spist litt karbo pga måltidene, og droppet kaker,sjokolade og godis. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Weekendtur med lavkarboutfordringerKan du ikke si ifra om din kostplan da? Det er ikke vanskelig å tilpasse til det. Å spise kaker er da ikke nødvendig. Du kan dessuten få fysiske problemer av det siden kroppen ikke er forberedt på å ta seg av masse karbohydrater. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skal på weekendtur neste helg | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 4 | 16-05-09 22:16 |
Skal på weekendtur og trenger noen råd | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 5 | 27-04-09 09:46 |
Weekendtur til London | Mumse | Spørsmål og svar | 5 | 11-01-08 21:06 |