Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bedre "grokjøtt" på lavkarbo?Man leser jo masse om alle fordelene med lavkarbo her inne. Hud, hår, negler og jeg vet ikke hva, blir bedre. Kanskje det bare er meg, men jeg synes jeg har fått bedre "grokjøtt" etter jeg begynte på lavkarbo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedre "grokjøtt" på lavkarbo?Har ikke merket noe på grokjøttet, men har definitivt bedre immunforsvar på lavkarbo! Pleier å ta med meg det som ER av forkjølelser, omgangssyker osv., men har greid meg veldig fin det halve året jeg har spist lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedre "grokjøtt" på lavkarbo?Jeg er overbevist om at det er en sammenheng - min eksem har også forsvunnet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Bedre "grokjøtt" på lavkarbo?Hår og negler styrkes av B- vitaminer som det er mye av i bl.a grønne grønnsaker. Proteiner sørger for god sårheling, og er med på å bygge opp celler. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
"Bedre uten brød" - oppsummerings/skravletråd | Iset | Optimal Ernæring | 43 | 03-04-12 13:08 |
"Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-) | mofe | Bøker om ernæring og helse | 32 | 16-01-10 23:20 |
"Bedre uten brød" - inntil 6 BE daglig?? | Iset | Lavkarbo generelt | 9 | 12-12-05 12:39 |
Jippi nå har jeg kjøpt boka "Bedre uten brød" | Iset | Lavkarbo generelt | 5 | 28-11-05 22:23 |