Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() |
Ultratone :)Etter 12 kg stoppa vekta og alt jeg prøvde hjalp ikke. Alt stod still. Men så tok jeg ti timer Ultratone på Bryggen Spa i Tromsø. Fantastisk! Etter bare få timer kjente (og så) jeg at midjen kom til syne på et skikkelig vis, og etter ca 4 timer begynte vekta gå ned igjen. Idag, etter ti timer og nå minus 16 kilo, ble jeg målt igjen og resultatet var 10 cm inn der "bilringen" hadde sittet fast i mange år |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Smartkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() |
Sv: Ultratone :)Så fantastisk da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ultratone :)Så kjempebra da
Jillian Michaels 6week six-pack.. ![]() Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18 Sist redigert av LIBBA : 30-06-11 kl 22:19. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ultratone :)Ja jeg har lest at endel er negativ til figurforming, men dette var herlig - for meg! Etter en slitsom arbeidsdag var det godt å gå rett på Bryggen Spa, lukke øyene i et lite rom med dempet belysning, panfløytemusikk på høytaleren, gode dufter og "innvendig massasje" i 3 kvarter.. før man rusjer hjem til middagslaging og husvask |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ultratone :)
Apropo "slapp hud"!! Jeg fjernet livmoren i mars og hadde samtidig gått ned 12 kilo på lavkarbo.. Magehuden var ikke bare slapp |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
ultratone |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som har prøvd Ultratone Figurforming? | Reiseglad | Generell diskusjon | 10 | 19-12-13 19:56 |