Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Tina's treningjournal - Pump it up!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-06-05, 16:20   #1
TinaF
Ubekreftet Medlem

TinaF sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 38
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

Tina's treningjournal - Pump it up!

Nå oppretter jeg min egen treningsjournal (tips fra Mofe - Takk Mofe!). Tenkte dette skulle hjelpe meg med motivasjonen.. kanskje til og med på en av de verste regndagene her i Bergen (i dag f.eks!!!).

Jeg har trent litt mye i det siste. Har liksom kommet i gang igjen. Trente på søndag, husker ikke hva, tror det var kondisjonstrening... løp sikkert 1/2 time. Mandag løp jeg også 1/2 time, hmmm... det gjorde jeg forsovet på tirsdag også! I går løp jeg i 10 min, trente på stairmasteren i 20 min, tok styrketime (scs) i 1 time, og stepklasse i 45 min - Kjempe fornøyd med gårsdagen!

I dag skal jeg også på trening... kanskje pilates... vet ikke helt ennå.

Gammel 10-06-05, 07:32   #2
TinaF
Ubekreftet Medlem

TinaF sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 38
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

I går ble det 30 min på "skimaskinen" - husker ikke hva den egentlig heter.. Og så rodde jeg i 10 min, usikker på hvor langt det var. Ganske fornøyd med det ettersom jeg var helt tappet for energi etter å ha trent hele uken konsekvent!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.