Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
![]() |
vekter= støllBle første gang på lenge og jeg ventet å bli støll, men ikke riktig så mye. Syns nesten det økte enn å avta de siste dagene (var på tors forresten). Er det kanskje lurt å øke karbo noe. Ifølge diett.no ligger jeg som regel under 20g. Kan det også være grunnen til at jeg syns det var tyngre å trene enn vanlig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 50
![]() ![]() |
Sv: vekter= støllStøll. Fnis. Jeg er i ketose, og føler egentlig at det er lettere å trene nå enn før. Kan hende det er litt psykisk også, jeg er jo så svimlende motivert. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: < 15
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: vekter= støllDet er tyngre å trene den første tiden man spiser ketogent. Inntil kroppen får taket på å bruke ketoner som brennstoff(2-6 uker eller litt mer), vil treningen virkelig kunne være et mareritt.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: vekter= støllÅ takk det skal jeg gjøre. For energi har jeg masse av, bare ikke styrke om dere skjønner :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: vekter= støllHar du masse energi, kommer nok styrken bare du kommer ordentlig i gang, tenker jeg!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: vekter= støllJeg håper det for syns det er godt å trene annet enn bare kondis. Er litt selvpiner for syns det er godt å kjenne at kroppen har jobbet men fy så støll og vondt. begynner å bli pyse i mine "gamle" dager jeg kanskje hehe... |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det forskjell på digitale vekter? | BMS! | Spørsmål og svar | 2 | 14-09-08 20:59 |
Please tips meg om gode vekter | nalana | Generell diskusjon | 4 | 20-04-07 11:04 |
test av vekter som måler fettprosent | jeef-micro | Generell diskusjon | 5 | 02-05-06 09:22 |
CKD diett (keto for de som trener vekter) | NK | Andre dietter | 13 | 07-06-04 21:08 |