Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo på telttur

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-06-11, 23:41   #1
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Lavkarbo på telttur

Noen som har forslag til lavkarbo mat som egner seg på telttur?

Vurderer en ukes tur, og å handle inn mer mat halvveis i turen. Har med to små barn.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:55   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo på telttur

Hvis du skroller helt nederst på denne siden finner du to andre tråder om samme emnet

Gammel 18-06-11, 23:58   #3
Batillip
Medlem

Batillip sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 50
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Oh, dette lurer jeg også på. Skal snart gå på Hardangervidda en uke, og håper på noe annet enn ørret og meierismør.

Skal i alle fall ha med meg hjemmebakte knekkebrød og parmesan. Annen ost blir vel klissklass. Tubeost, kanskje? Spekemat, bacon og makrell i tomat.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 01:12   #4
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Jeg fant ikke noe relevant nederst på siden, men søkte og fant noen aktuelle tråder.

Lenke til selvtørking av kjøtt, litt oppskrifter på brød og pizzasnurrer. Kommer til å prøve noe av dette.

Tar gjerne flere tips hvis noen har. Vi får ei snøfonn til kjøleskap hvis vi er heldige.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 01:33   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Fant du ikke denne? http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44079

Gammel 19-06-11, 23:12   #6
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fant du ikke denne? http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44079

Hm, jeg tror jeg har et annet oppsett. Dette underforumet gikk tilbake til 21 mai, de eldste innleggene lå på side 7. Innlegget du lenket til var datert 15 mai, såvidt eldre.

Men jeg får opp eldre innlegg ved å søke.

Gammel 19-06-11, 23:15   #7
bittersweet
Medlem

bittersweet sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
bittersweet er ny på veien

egg, salat i pakker(ferdig) til de første dagene, nøtter, tørket kjøtt..ellers har real turmat noen supper med lavt karboinnhold. De har ikke mye energi, så da må du/bør du sikkert ha noe i tillegg. Jeg bruker også en del atkinsbarer som måltidserstattere på tur.

bittersweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: selvkomponert, nesten induksjon Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 06:53   #8
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Har dere mulighet for strøm, eller bytte ut kjøleelement sånn dere kan ha maten kald?

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:55   #9
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Ikke strøm, ikke kjøleelement.

Satser på snøfonn, bekk eller under steiner.

Har samlet en del tips nå, tusen takk! Men tar gjerne flere.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Men lavkarbo på telttur - hva tar man med? dakota Generell diskusjon 28 09-06-11 09:10
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Mat på telttur Trolljenta Spørsmål og svar 14 07-05-09 18:32

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.