Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjertelege er positiv til lavkarboFant denne på det amerikanske diabetesforumet der jeg er med. Der har det vært virkelig jubel etter at det nå blir krevd at statiner skal merkes med advarsel fordi de er beviselig helseskaldelige. En kjent hjertelege har dette og si om kolestreol og hjertetrøbbel og han anbefaler lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() |
Sv: Hjertelege er positiv til lavkarboEndelig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjertelege er positiv til lavkarboHva med Tor Ole Kjellevand (Overlege ved Hjertemedisinsk avdeling på Rikshospitalet da artikkelen ble skrevet)? Sist redigert av Supera : 03-03-12 kl 11:54. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Hjertelege er positiv til lavkarboHjertelege og forsker Espen Rostrup og hjertekirurg Thomas Geisner ved Haukeland sykehus er også positive til lavkarbo. Rostrup har egen blogg der han skriver om fakta,forskning og myter om kosthold og kolesterol. En meget bra og seriøs blogg! www.espenrostrup.com |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kristian Kjelling - positiv til lavkarbo! | gunlan | Nyheter / media | 5 | 03-11-11 17:53 |
Dagbladet har positiv artikkel om lavkarbo | Klådia | Nyheter / media | 2 | 16-06-11 21:35 |
Overraskende positiv artikkel :) | taraquin | Nyheter / media | 0 | 10-06-11 23:16 |
Jippi! Ketolysestixen er positiv! | mizzzzy | Ketolysekuren | 15 | 16-01-09 16:53 |