Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Fet frokost er best! (Dagbladet, Dag Viljen Poleszynski)

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-02-08, 14:02   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Fet frokost er best! (Dagbladet, Dag Viljen Poleszynski)

http://www.dagbladet.no/dinside/2008/02/15/527044.html

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:14   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Fet frokost er best! (Dagbladet)

Denne leste jeg også akkurat. Det er såååå moro hver gang dem kommer med sånt i avisa nå!... kanskje jeg snart får litt forståelse for kostholdet mitt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:44   #3
TBird
Juniormedlem

TBird sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Lunner
Alder: 55
TBird er ny på veien

Sv: Fet frokost er best! (Dagbladet, Dag Viljen Poleszynski)

og som vanlig er det en gjeng med kålhuer og bedrevitere som vet "alt" som legger inn sine kommentarer på disse artiklene. Jeg kjenner jeg blir så iriitert av å lese kommentarene, at jeg nesten glemmer det viktige med denne artikkelen (ikke her men på dagbladet.no...)

TBird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:06   #4
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Fatter ikke at de GIDDER å ha sånne kommentar-greier nederst på slike artikler, iallfall ikke når de omhandler fedme. Det er bare fjortiser og bedrevitere som svarer uansett.

Gammel 15-02-08, 15:48   #5
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Enig i det at kommentarene alltid er like på slike artikler!
Men jeg blåser i det nå. Jeg er bare så sinnsykt glad for at han kom på trykk!
Hver lille artikkel kan til slutt få svigerfar til å se at det kanskje har noe for seg...
Han trenger absolutt lavkarbokosthold!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:03   #6
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Det er veldig bra at de trykker slike artikler! Jeg likte også at Poleszynski forklarte greit dette med at fett og lavkarbo har helsefordeler for alle og virker forebyggende, og ikke bare er noe som folk som alt har problemer med vekt og etablert diabetes har godt av.
Jeg overser nå kommentarene under, og tenker at de snart blir borte. De har jo ingen positiv funksjon.
Enig med SusieBlues: Slike "drypp" er bra for å få allmuen til å tenke over kostholdet sitt, og ikke sluke den gamle skolens ernæringsfysiologers "råd" rått.

Gammel 15-02-08, 17:39   #7
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TBird, her.

og som vanlig er det en gjeng med kålhuer og bedrevitere som vet "alt" som legger inn sine kommentarer på disse artiklene. Jeg kjenner jeg blir så iriitert av å lese kommentarene, at jeg nesten glemmer det viktige med denne artikkelen (ikke her men på dagbladet.no...)

Sant... men vi overser de

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:17   #8
TBird
Juniormedlem

TBird sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Lunner
Alder: 55
TBird er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Sant... men vi overser de

Må lære meg til det jeg også

TBird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:04   #9
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TBird, her.

Må lære meg til det jeg også

samme her kan liksom ikke skjønne hviorfor ikke alle tenker slik som meg

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:14   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Heia DVP !!!!

Han er medlem her og han......
men har dessverre ikke posta så mye ........

Gammel 16-02-08, 01:26   #11
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Heia DVP !!!!

Han er medlem her og han......
men har dessverre ikke posta så mye ........

er han? ... finner ikke noe jeg

Gammel 16-02-08, 09:27   #12
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

er han? ... finner ikke noe jeg

Her er hva som kommer opp når jeg søker på innlegg skrevet av han :

http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=1078834

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 09:51   #13
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Får ikke linken over til å funke, se om denne funker, det er direkte til profilen hans. Han har bare seks innlegg foreløpig:

http://forum.lavkarbo.no/member.php?u=2168

Gammel 16-02-08, 11:00   #14
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Får ikke linken over til å funke...

Det var rart, den funker hos meg.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 11:02   #15
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Sikkert fordi det var du som søkte, hehe. Tror ikke man kan linke direkte til slike søk? :vetikke:

Gammel 16-02-08, 19:32   #16
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

takk jenter, gikk fint å gå fra profilen hans... siden han hadde bare 6 innlegg, det var kjedelig lite.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til frokost i dag? Kinsy Frokost og kveldsmat 5501 15-03-15 16:10
Har du prøvd stoffskiftedietten? Gir Spørsmål og svar 12 03-12-07 20:53
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.