Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kugalskap og fugleinfluensa!!!Ja nå er begge deler påvist i Sverige,og da er ikke lange veien til Norge.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#3 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!Det du sier om katt, Torkil, virker litt mer realistisk en det som presenteres offesielt - av en eller annen mystisk grunn blir jeg bare mer og mer skeptisk til myndighetenes råd genrelt
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!Det finnes ingen vaksine for katter mot fugleinfluensa. Så spørs det hva som er best for katten. Å holde en utekatt "inne", - eller la den kose seg ute slik den pleier..... Å holdde katten inne hele sommeren betyr at vi må skalke alle luker og både vi og katta blir gale. Det er klin umulig å gjennomføre slik vi bor, da vi bor i 1 etg. og åpent vindu betyr "ut" for katta.
![]() |
![]() |
#5 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!En eller annen jeg snakket med foreslo å sette bjelle på katta sånn at småfuglene hørte den... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!
Det er riktig. Men jeg ville være forsiktig med å bruke uttrykket "når den muterer", fordi sjansen for at dette skjer er mindre enn for at man skal få en meteoritt i hodet. (Har en cellebiolog i hus her.)
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!Den er grei nå har jeg fått mange fine svar,og det gir meg tilbakeblikk og tanker på når hunkatten min kastet opp her i sommer. Jeg har hatt katter siden jeg var liten jentunge. Hun kastet opp på gulvteppet, en haug med spolormer.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!
har akkurat prøvd å holde en nykastrert utekatt inne(grøss og gru) den holdt meg våken hele natta. Fikk beskjed om at vi skulle holde den inne i to dager,men det blir et helvete så vi ga opp etter under et døgn.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Hvor: Langt Nord
Sv: Kugalskap og fugleinfluensa!!!Pusen er jo en jeger av instinkt og i Østerriket har jo flere katter blitt smittet av den farlige varianten.Men bjeller er anbefalt,da skremmer den opp fuglene(sannsynligvis)før den rekker å ta dem,dersom ikke fuglen alt er blitt så syk og svekket at den ikke klarer å fly.Men enn så lenge har jeg fulgt med på at la pus være pus,det er tamfuglene som har størst risiko.Nå er den jo ikke kommen til Norge,men jeg tipper den ikke er så langt unna. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Unngå fugleinfluensa..... | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 23-02-06 13:05 |
Fugleinfluensa | MHM | Generell diskusjon | 50 | 06-11-05 00:00 |
Kugalskap.... | Iset | Generell diskusjon | 17 | 23-05-04 12:31 |