Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Paprika er i gang igjen!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-08, 01:00   #1
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Paprika er i gang igjen!

Nå har det gått tre uker siden jeg begynte på lavkarbo igjen, men hver eneste dag har jeg sprukket Jeg blir bare så inn i helvetes forbanna (beklager språket)! Jeg har jo gjort dette før, og da gikk jeg ned 15 kg. Da var jeg disiplinert som få, men ikke en gang tanken på en skuespillerrolle jeg "skal inn i," klarer nå å disiplinere meg.

Mon karbo-suget har med medisiner å gjøre? Jeg tar blant annet Remeron, og jeg vet at dette kan gi økt apetitt (men gir det økt sug etter karbo? Det er nemlig en stor del av problemet. Jeg klarer bare IKKE å holde meg unna godiset. Da mener jeg vanlig godis, ikke lavkarbo). Det som er så dumt, er at jeg ikke kan slutte med behandlingen. Uansett, det beste jeg kan gjøre, er vel å ta en prat med legen for å sjekke om jeg evt kan bytte preparat.

Ok, jeg har tro på i morgen. Håper jeg kan logge meg inn og si at jeg rett og slett ikke har sprukket. Det hadde vært helt fantastisk. En dag om gangen. I morgen SKAL jeg klare det.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 07:13   #2
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Paprika er i gang igjen!

Kast alt du godis d har i skapet.. det er lenge til neste gang du skal spise det iallefall.. smiler..
hold ut i 3 dager.. etter det klarer du deg=)
Lag deg gele.. lavkalori(0 karbo) som du kan spise de første dagene, da har du noe å dytte i munnen.. baconchrisp.. jeg skal heie på deg jeg

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 17:15   #3
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

Lykke til Paprika!!!!


__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:48   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Paprika er i gang igjen!

Hold ut. Det er jo litt ekstra vanskelig hvis søtsuget delvis skyldes medisiner, men det blir jo spennende å se om søtsuget gir seg etter noen dager selv om du bruker de medisinene. Det er jo en sjanse for det.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 01:07   #5
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Hold ut. Det er jo litt ekstra vanskelig hvis søtsuget delvis skyldes medisiner, men det blir jo spennende å se om søtsuget gir seg etter noen dager selv om du bruker de medisinene. Det er jo en sjanse for det.

Ja, jeg er veldig spent på å se hvordan det går med akkurat det. I dag har jeg i alle fall klart å holde meg til lavkarbo Jeg vet at det bare er en dag, men jeg har klart det i dag, da klarer jeg det i morgen også. Jeg føler at det faktisk hjelper litt å skrive denne journalen fra dag til dag, da får jeg oversikten. Dessuten er det fantastisk godt å vite at det er flere av dere der ute som også ser og dermed heier og trøster alt ettersom.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 07:47   #6
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

God morgen!

Så fint at du klarte å holde deg til lavkarbo i går. Lykke til i dag også!

Ønsker deg en fin lørdag!!


__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 13:19   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

Håper du kommer godt inn i den gode stimen, da er alt så mye lettete

jeg har sett litt tilbake, og ser du i august var så fornøyd, ny mage og slank og fornøyd

har du gått opp så mye siden da?
Håper ikke det er hodet ditt som spiller deg ett puss

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:18   #8
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Paprika er i gang igjen!

Så fint at du har greid en hel dag. Da greier du vel en til. Og så er du godt igang.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 00:53   #9
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel
Unhappy

Sv: Paprika er i gang igjen!

I dag: Det kommer en ny dag i morgen, men da skal sønnen min og jeg lage sjokoladekake for å feire at minstejenta har blitt bleiefri. Det blir en lei liten gutt når mamma ikke vil spise kaken, så jeg må nesten ta et lite stykke. OG så er det jo sånn at når man har tatt et lite stykke, kan man likegodt stappe alt annet innpå også. Lite håp for morgendagen. Bajs!

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 00:58   #10
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Håper du kommer godt inn i den gode stimen, da er alt så mye lettete

jeg har sett litt tilbake, og ser du i august var så fornøyd, ny mage og slank og fornøyd

har du gått opp så mye siden da?
Håper ikke det er hodet ditt som spiller deg ett puss

Ja, i august var alt bare velstand. Jeg var jo fresh som få med nyoperert mage og gled inn i str 36/38 uten å nøle. Alt vel. Men så fikk jeg en av mine berømmelige nedturer den høsten og havnet på sykehus. Der ble jeg satt på noen nye medisiner som dessverre har den ugreie virkningen at man legger på seg. Kort sagt, jeg var tilbake til null og vel så det på kun kort tid. Jeg har byttet de medisinene med andre medisiner, men fortsatt tar jeg medisiner man kan legge på seg av. Skal diskutere med legen om vi kan ta noen flere grep.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:19   #11
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Paprika er i gang igjen!

Du legger nok ikke på deg av medisinene, men de kan gi deg appetittøkning. Det er nok likevel de karbohydratene du putter inn som er problemet. Hvis du på grunn av appetittøkningen spiser mer fett og proteiner og holder strengt på lavkarbo så trodde jeg at du ikke ville legge på deg. Eller?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:20   #12
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Paprika er i gang igjen!

Og forresten. Jeg tror nok at poden kan tåle at mamman ikke spiser kake. Lykke til videre.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:31   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

På mine tabletter står det :bivrikninger vektøkning... ikke økt apetitt
og jeg får også beskjed av legen at det kan bli vanskeligere å gå ned når jeg går på de.

til og med Eurodiettlegen sa at de kan ha en innvrkning, hun mener vakta KAN gå fortere ned når man slutter med preparatene selv om jeg spiser det samme. (4-5 produker om dagen)

Da tenker jeg i mitt sinn at de gjør noe annet også med kroppen, som gjør at den eser ut og tar til seg mer enn den behøver

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:37   #14
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Du legger nok ikke på deg av medisinene, men de kan gi deg appetittøkning. Det er nok likevel de karbohydratene du putter inn som er problemet. Hvis du på grunn av appetittøkningen spiser mer fett og proteiner og holder strengt på lavkarbo så trodde jeg at du ikke ville legge på deg. Eller?

Hehe, du har så rett. Det er det som går inn i truten som er årsaken til at jeg går opp i vekt. Problemet er at de små rosa gir et vanvittig sug etter godis - karbo. Men nå er det slutt og dermed basta! Jeg er dog spent på om jeg kommer til å gå ned i vekt. I forrige runde brukte jeg også noen medisiner som gav vektøkning. Da jeg la om kostholdet, til lavkarbo, sluttet jeg å gå opp, men pga medisinene gikk jeg ikke ned. Jeg sluttet på dem og vekta raste ned. Det blir spanande å sjå. Skal ta en skikkelig prat med legen, også, for å sjekke om det finnes alternativ til det jeg tar nå.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:39   #15
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

På mine tabletter står det :bivrikninger vektøkning... ikke økt apetitt
og jeg får også beskjed av legen at det kan bli vanskeligere å gå ned når jeg går på de.

til og med Eurodiettlegen sa at de kan ha en innvrkning, hun mener vakta KAN gå fortere ned når man slutter med preparatene selv om jeg spiser det samme. (4-5 produker om dagen)

Da tenker jeg i mitt sinn at de gjør noe annet også med kroppen, som gjør at den eser ut og tar til seg mer enn den behøver

Nysgjerrig på hvilke medisiner du går på? Det er jo litt privat, så bare svar hvis du vil.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:54   #16
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Og forresten. Jeg tror nok at poden kan tåle at mamman ikke spiser kake. Lykke til videre.

Han hadde nok taklet det helt fint, men det ble som det ble; tre stykker rett ned. Men nå er det slutt!!! Jeg har hatt en lang prat med kona mi, og sammen har vi støvsugd skapet for godis. Det finnes ikke en eneste godbit igjen som frister. Ikke skal det kjøpes inn noe heller. Hvis hun kjøper til seg,spiser hun opp det hun kjøper eller gjemmer resten. Jeg kommer til å spise litt sukkerfritt godis - heldigvis tåler jeg det fint - så da blir det det. Første delmål er påskeaften. Påskeaften skal jeg spise et påskeegg med vanlig godteri med verdens beste samvittighet, men så er det slutt. Neste delmål blir 17 - mai.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 06:28   #17
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

hei på deg Paprika..! enkelte medisiner kan faktisk gi vektøkning uten at det man spiser har noen innvirkning. eller så kan de få vekta til å stagnere. tror at det har med at man forstyrrer hormonbalansen i kroppen.. (litt på gyngende grunn her..)

håper du og legen din kan finne andre alternativer. jeg er en urtefrik og er veldig interessert i diverse metoder fra Østen.

syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du har kost deg med kake. det er neste værre å ha dårlig samvittighet for hva man har spist enn å tenke pytt sann og bedre lykke neste gang

lykke til og stå på..!

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 13:36   #18
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

ingen hemlighet

jeg har gått en del på betennelsesdempende opp igjennom, nå har jeg gått fast på kortison preparatet prednisolon . sluttet forge uke, men tror jeg må begynne igjen.

håper du finner ut av dette, for det er kjipe greier!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:30   #19
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

hei på deg Paprika..! enkelte medisiner kan faktisk gi vektøkning uten at det man spiser har noen innvirkning. eller så kan de få vekta til å stagnere. tror at det har med at man forstyrrer hormonbalansen i kroppen.. (litt på gyngende grunn her..)

håper du og legen din kan finne andre alternativer. jeg er en urtefrik og er veldig interessert i diverse metoder fra Østen.

syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du har kost deg med kake. det er neste værre å ha dårlig samvittighet for hva man har spist enn å tenke pytt sann og bedre lykke neste gang

lykke til og stå på..!

Ja, det stemmer faktisk. Det finnes flere medisiner som forstyrrer hormonbalansen, og det igjen kan føre til ødemer, oppsamling av vann, i kroppen, nedsatt fettmetabolisme og sug etter mat og søtsaker. Risperdal er kjent for det, kortisonpreparater og mye annet snask kan gi disse kjedelige bivirkningene.

Jeg tror ikke urter kunne kurert meg, men jeg har respekt for alternativ medisin. Dog er jeg sykepleierstudent, og heller nok litt mer mot skolemedisinen.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:34   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

for å spore litt av. kiloer eller ikke. Du er utrolig pen på bildet!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:36   #21
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ingen hemlighet

jeg har gått en del på betennelsesdempende opp igjennom, nå har jeg gått fast på kortison preparatet prednisolon . sluttet forge uke, men tror jeg må begynne igjen.

håper du finner ut av dette, for det er kjipe greier!

Alle kortisonpreparater kan gi vektøkning, dessverre. Det er skikkelig bajs.Men betennelser er jo heller ikke bra for kroppen, så hvilket onde skal man velge?

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:40   #22
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

ja, du sier noe der. Nå her jeg kuttet ut prednisolon som sagt, men formen er mildt sagt ræva nå... så jeg velger nok å gå tilbake hvis jeg ikke blir bedre snart.

vi får bare gjøre det beste ut av det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:40   #23
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

for å spore litt av. kiloer eller ikke. Du er utrolig pen på bildet!

Wow! Tusen takk! Og jeg må si i like måte

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:42   #24
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

takk, da lever vi på det litt sammen med pillene våre

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:43   #25
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ja, du sier noe der. Nå her jeg kuttet ut prednisolon som sagt, men formen er mildt sagt ræva nå... så jeg velger nok å gå tilbake hvis jeg ikke blir bedre snart.

vi får bare gjøre det beste ut av det

Så utrolig drit! Det finnes en del nye kortisonpreparat som ikke skal være så ille, jeg har ikke hele oversikten. Du må rett og slett ta en skikkelig prat med legen. Finn ut om det finnes alternativer. Det ordner seg

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Og der kom mensen igjen gitt ... janine75 Ketolysekuren 6 07-12-07 23:51
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! donjuanwannabe Atkins kosthold 11 03-03-04 12:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no