Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Kosemat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-10, 16:00   #1
sunnereliv
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 132
sunnereliv er på en erverdig vei

Kosemat

Jeg synes ikke jeg kan tillate meg mørk sjokolade siden den inneholder så mye fett. Jeg skal heller spise blå druer, eple, pære eller gulrøtter (oppskåret). Tørkede aprikoser er også et alternativ siden de inneholder lav GI.

sunnereliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbokontroll Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:10   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kosemat

Hadde helt klart tatt en rute møk sjokolade fremfor en neve druer, selv på Lindberg..
Men helst mandler/blanda nøtter( mener å huske Lindberg sier 50g om dagen, det var det jeg gjorde, + 2 arikoser).
Nå vet jeg ikke hvor overvektig du er men for min del kunne jeg ikke spise frukt på Lindberg daglig eller ukentlig, det påvirket blodsukkeret for mye. Fruktose får mitt blodsukker opp i været.

Og du SKAL ha fett på Lindberg og, 10g sjokolade inneholder ikke mange grammene med fett, og det er SUNT fett. Sier ikke at du skal spise sjokolade hver dag da

Kaffekos for meg på Lindberg ble feks 150g cottage cheese, 1dl biola naturelle, 50g bringebær/jordbær, bittelitt splende( fruktose er no-no for meg) og kaneldryss. Passe som kveldsmat og veldig kosemat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:21   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kosemat

Er det bedre med sukker enn det er med bittelitt fett altså?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:36   #4
sunnereliv
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 132
sunnereliv er på en erverdig vei

Sv: Kosemat

Det er greit å spise litt mørk sjokolade hvis man er forsiktig med mettet fett ellers.

sunnereliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbokontroll Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere som kosemat? sunnereliv Dr Lindbergs 4 11-04-10 14:41
Kosemat? Stineplinepløne Dr Lindbergs 21 21-02-10 00:08
Tips til tapas/kosemat? moma Oppskrifter 2 08-05-09 21:10
Snacks / kosemat / snop til hverdags? cilemora Lavkarbo generelt 6 28-01-08 22:54
Kosemat for søtmomser på ketolyse ? Lollypop! Ketolysekuren 29 06-09-07 02:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no