Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spiser dere skyr?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-13, 20:17   #1
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Spiser dere skyr?

som mellom måltid eller en måltid for seg selv i begynnelsen eller i introduksjons fasen?

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 21:21   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

Ikke på ketolyse nei.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 22:02   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

Jeg gjør det innimellom selv om jeg vet jeg ikke burde. En halv skyr med ca 50g pisket fløte.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 00:21   #4
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser dere skyr?

Induksjonsfasen?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 10:37   #5
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Sv: Spiser dere skyr?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Induksjonsfasen?

er det ikke det det heter

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 10:57   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles82, her.

er det ikke det det heter

Det er på Atkins, det!
Induksjon.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 11:41   #7
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser dere skyr?

Har ikke fått med meg noe sånt på ketolyse, så jeg lurte litt nå

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 12:29   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

De første fire ukene er jo veldig tilsvarende induksjonsfasen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 20:46   #9
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser dere skyr?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

De første fire ukene er jo veldig tilsvarende induksjonsfasen.

Godt mulig, har aldri vært borte i Atkins.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 08:30   #10
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

Jeg spiser skyr når det ikke er noe annet å få tak i som f.eks på en flyplass. Den er grei nok i farta. Men jeg ligger på en 50-60 g kh daglig og en skyr har jo ca 6 g kh pr prosjon, så om man ligger veldig lavt i kh vil dette utgjøre ganske mye av dagsinntaket og bør nok bare brukes av og til i nøden.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 08:43   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

Spiser skyr om jeg er ute på tur og ikke får tak i noe annet, kjøper da en skyr og heller i litt fløte( ca 1/2dl). Skjer ikke så ofte, kanskje en gang hver 8.uke. Føler det blir MYE karber fra melkesukker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 09:55   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Spiser dere skyr?

Nei, men det er ikke fordi jeg ligger på et visst antall karber eller noe sånt, men fordi jeg ikke synes de med smaker på er noe gode og alle - også den som er naturell - gir meg vondt i magen. Jeg tror jeg har prøvd så og si alle som er på markedet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke fettholdige matvarer spiser dere for å få i dere nok fett? MiniMe74 Lavkarbo generelt 39 04-06-11 21:00
Dere som spiser 50-100 g karber, hva spiser dere? sirib Lavkarbo generelt 11 07-05-11 12:54
Skyr eller ikke skyr? Maylinn26 Lavkarbo generelt 30 24-02-11 17:11
Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol? Cilie. Ketolysekuren 3 28-08-10 12:26
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no