Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-10, 11:03   #1
Charlotte88
Medlem
 
Charlotte88 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 36
Innlegg: 62
Charlotte88 er på en erverdig vei

Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Har sett et par artikler på nett om hvordan et "sunt" kjøleskap ser ut, så da spør jeg dere, hvordan ser deres kjøleskap ut??


Her er mitt (klarer ikke snu bildet)
edit: er helt ny på lavkarbo og har ikke fått tatt storhandelen ennå

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde-1.JPG (355,5 KB, 130 visninger)
__________________
77, 76, 75, 74, 73, 72 , 71, 70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57, 56, 55
Journalen min

Sist redigert av Charlotte88 : 10-12-10 kl 12:04.
Charlotte88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 12:02   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

I mitt kan du ikke se veggen iallefall!
Og hele nedre del er full av grønnsaker og salatingredienser!
(Hjem og ta bilde)

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 12:15   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

*vil ikke poste bilde...flau...*

Overfylt :P

Jeg har min diett SCD/LOD kombinert LCHF, foreldrene mine har standar LCHF og søster spiser karbo..
Det er 5 hyller i kjøleskapet.
1 til min ferdig opplaget mat
2 til foreldrene mine + ustekt mat o.l.
1 til grønnsaker
1 til sauser o.l.

kaos :P

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:39   #4
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

chalotte88, så ryddig kjøleskap har ikke jeg. Legger ikke noe bilde ut her.
Har 3 hyller og 2 skuffer, fullt overalt av lavkarbo selvfølgelig

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 23:18   #5
Charlotte88
Medlem
 
Charlotte88 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 36
Innlegg: 62
Charlotte88 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Opprinnelig lagt inn av helene75, her.

chalotte88, så ryddig kjøleskap har ikke jeg. Legger ikke noe bilde ut her.
Har 3 hyller og 2 skuffer, fullt overalt av lavkarbo selvfølgelig

Hehe, jeg tror ikke mitt kjøleskap har vært så ryddig før, men kastet alle karbo varene mine i dag og så ble det fort tomt og ryddig.
MEN sånn er det ikke nå lenger, nå er det fullt av masse godsaker som egg, kjøtt, cottage cheese og gode oster!

__________________
77, 76, 75, 74, 73, 72 , 71, 70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57, 56, 55
Journalen min
Charlotte88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 23:26   #6
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Det er lite og stappa med masse forskjellige grønnsaker, epler, tunfiskboks, champinjong, minimais, egg, soyamelk, gulost, sesamolje, bremykt, grønne oliven, ferdigstekte kyllingfileter og i fryseboksen er det reinsdyr, kylling og en sjelden gang torsk, kolje eller ørret).

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 09:21   #7
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Jeg er fryktelig dårlig til å kaste, så selv etter trekvart år på lavkarbo er det nesten ei hylle full av sauseflasker som sjelden eller aldri er i bruk, verken før eller nå

Ellers er det ryddigere enn før. Jeg har et begrenset utvalg: én ost, egg, fløte, melk, kaviar, majones, sennep og masse grønnsaker. Samt en eller annen ferdiglaget middagsmat laget for to-tre dager. Av og til en åpnet boks makrell. Smøret, tomatene, eplene, nøttene og oljen skal stå på benken.

I motsetning til før så blir nå grønnsakene spist istedenfor å bli kastet (litt flau over mitt tidligere liv, altså. Da kjøpte jeg kjøleskapet fullt av grønnsaker for å føle meg sunn, for så å føle meg flau når de ikke ble spist og måtte kastes).

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:03   #8
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser ditt lavkarbo kjøleskap ut?

Når det er ingen andre som tør å legge ut sitt rotete kjøleskap så skal sannelig jeg gjøre det Dette er kombinasjonskjøleskap: Lavkarbo + høykarbo + spedbarn + fisken under isen.

En boks most brokkoli med morsmelk til poden, en boks maggott til isfisken
Diverse medisiner og kosttilskudd: (Pencillin, minifoam, øredråper, Udo's, tran (naturell til far og mor og sitronsmak til poden), lavkarbogreier til mor (yoplait, rugbrød, makrell i tomat, ost i ymse variasjoner, smør, egg), høykarbogreier til far (juice, sukkeryoghurt, syltetøy, poteter, rødsaus), ellers en del grønnsaker, sauser/ketchup/sennep av ymse slag, en sur og en fersk melk, majones, kjøttkaker, pepsi max, sylteagurker, fløte, rømme osv, og sprit. Og så bruker det å være et par flasker øl til far, men de ble drukket opp i går Tror dette er et ganske typisk kjøleskap for de fleste familier, lavkarbo eller ei (minus maggotten da, men jeg er gift med en fiskeentusiast og pilkesesongen er i gang). I fryseren er det kyllingfileter, ørret, kjøttdeig, pølser, grønnsaker og store mengder morsmelk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1301.JPG (306,9 KB, 71 visninger)

Sist redigert av Cyan : 11-12-10 kl 12:09.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lenge holder oopsier i kjøleskap? Ferskenbeinet Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 24-05-10 21:10
Tran i kjøleskap? aslaug Generell ernæringsdebatt 8 20-08-09 00:38
Beholdere til kjøleskap terry Generell diskusjon 2 09-01-08 16:09
Små kjøleskap xtra Lavkarbo generelt 8 19-04-07 09:13
Hva fyller du livet ditt med og hvordan? Fjonken Fysisk og mental helse 4 13-06-06 12:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no