Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aner ikke hva jeg skal gjøre

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-10, 21:06   #1
akakula
Juniormedlem
 
akakula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: midten
Innlegg: 27
akakula er på en erverdig vei

Aner ikke hva jeg skal gjøre

Begynte med ketolyse i fjor september, og gikk ned 10kg før jul. hadde en liten pause i jula, fortsatte på januar. Gikk ned ytterligere 10 kg før mai..
( ja, jeg går sakte ned, men jevnt)
Siden mai sto jeg helt stille i 8 uker!!! Skjerpa skikkelig inn på alt, drakk masse vann, en goood del mer fett, kutta alt av partystoppere selv om min kun har vært tomat tidligere) men rikka meg ikke.
Gav etterhvert opp i stresset, og tenkte jeg kan likesågodt prøve noe annet en stund å se om det funker da.. Har jo fremdeles 15-20kg for mye...
Så prøvde shaker en uke, og har gått opp 2kg til
Så nå skal jeg gjøre et forsøk til på ketolyse å se om jeg rikker meg noe som helst ned.. Tenkte å finne bikiniformen til i år, men den har jeg gitt opp for lengst nå vertfall

Noen som har like erfaringer, tips å komme med?? Taes imot med stoor takknemlighet!!!!

akakula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 22:13   #2
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre

Kan hende at kroppen din tviholder på det du vil bli kvitt. At du er inne i en periode som kroppen din trenger for venne seg til den nye vekta di.
Tøfft, men ikke gi opp
Har du prøvd å kontakte Torkild på nettstedet hans? Kan hende han har noen tips.

Lykke til med fortsettelsen

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 22:22   #3
akakula
Juniormedlem
 
akakula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: midten
Innlegg: 27
akakula er på en erverdig vei

Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Kan hende at kroppen din tviholder på det du vil bli kvitt. At du er inne i en periode som kroppen din trenger for venne seg til den nye vekta di.
Tøfft, men ikke gi opp
Har du prøvd å kontakte Torkild på nettstedet hans? Kan hende han har noen tips.

Lykke til med fortsettelsen

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

nei har ikke kontaktet han da.. Kanskje jeg skulle gjort det..
Jeg brukte relativt kort tid på å gå opp de kg..
Veide 54kg før sambo, gikk så opp til 64 etter vi flytta sammen.. Veide det lenge og trente og var sånn passe fornøyd. Ble så gravid, dårlig og endte opp på 100kg!!
Kan legge til at jeg er kun 1.58 høy, så jeg BØR ligge på under 60kg egentlig..Har vært normalvektig hele livet før jeg ble gravid, så kroppen min bør egentli finne seg i endringene mine altså, heheh
Tusen takk for svar

akakula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vet ikke hva jeg skal gjøre ... Mona_K Spørsmål og svar 29 21-05-10 00:05
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Nykomling som ikke aner hvor hun skal begynne Budeia Spørsmål og svar 6 25-02-08 14:35
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger Monen Lavkarbo generelt 12 04-07-07 22:41
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no