Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Må krype til korset!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-13, 20:03   #1
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Må krype til korset!

Igjen.. Æsj! Jeg var jo så flink! Men så kom jula å alt gikk bare rett vest. Null form for selvkontroll. "Bare en til" "En gjør vel ikke noe?" "Skal jo ikke spise alle serinakakene selv, da!" Neeeida. Åh, man er så flink å manipulere seg selv. På kort tid gikk jeg ned rett rundt 9 kg. Å i løpet av jul/nyttår kom alt på igjen. (ja, alt faktis, det er skamfullt.. Jeg har alltid tygd på noe..)

Nå er jeg i en sånn "Skal skal ikke" fase. Det er "dørstokk mila" som er verst. Det å faktisk komme i gang.

Men det positive er at jeg har trent hver dag i januar måned, inkludert helgene Jeg er så sprek som jeg aldri har vært, å ser fremgang fra gang til gang!

Mange blir sjokkert når jeg sier hver dag, for det må jo være hviledager. Men kroppen har tatt det fint, jeg har aldri trent like hardt hver dag, eller samme muskelgrupper 2 ganger på rad. Jeg har brukt god tid, å ikke vært hysterisk rundt apparatene. Trives, rett og slett.

Nå er det bare matveien igjen. Jeg har alt jeg trenger for ketogen kosthold, har 2 svære skuffer fulle av absolutt alt fra kokosmel til JBK. Så det er i grunnen bare å starte. Jeg husker enda så godt som hva som er i hva. Hva som er bra og ikke.. Så hvorfor starter jeg bare ikke opp igjen?

Den første offisielle dagen er i morgen! Dumt å ha en start dag, for da føler man presset enda mer.

Nå håper jeg bare at jeg faktisk klarer å ta meg i nakkeskinnet å faktisk holde ut!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 20:48   #2
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Må krype til korset!

Lykke til. Er dette en kur eller skal du legge om livsstilen helt for alltid? Det går nok bra, men å ha en startdag er ikke alltid så lurt. Bare å hoppe i det og planlegge fremover. Si nei til alt som innebærer fristelser og situasjoner du vet du ikke klarer motstå de første månedene/halvåret. Det bruker hjelpe å informere familie og venner om at du slanker deg og trenger deres hjelp og støtte.

Lykke til

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 21:03   #3
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Må krype til korset!

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Lykke til. Er dette en kur eller skal du legge om livsstilen helt for alltid? Det går nok bra, men å ha en startdag er ikke alltid så lurt. Bare å hoppe i det og planlegge fremover. Si nei til alt som innebærer fristelser og situasjoner du vet du ikke klarer motstå de første månedene/halvåret. Det bruker hjelpe å informere familie og venner om at du slanker deg og trenger deres hjelp og støtte.

Lykke til

Har tenkt å helomvende Men ketolyse/lavkarbo er jo som regel ikke en forandring livet ut, man kommer jo til et punkt der det har gjort jobben sin, å man sakte men sikkert går tilbake til en hverdag som inneholder litt mer karbohydrater bare i repektfulle mengder.

Har vært gjennom hele regla før, så de fleste vet om det

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 21:06   #4
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Må krype til korset!

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Har tenkt å helomvende Men ketolyse/lavkarbo er jo som regel ikke en forandring livet ut, man kommer jo til et punkt der det har gjort jobben sin, å man sakte men sikkert går tilbake til en hverdag som inneholder litt mer karbohydrater bare i repektfulle mengder.

Har vært gjennom hele regla før, så de fleste vet om det

Vært gjennom hele regla før? Den forstod jeg ikke helt.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 21:24   #5
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Må krype til korset!

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Vært gjennom hele regla før? Den forstod jeg ikke helt.

Jeg har vært gjennom både ketolyse og lavkarbo før med suksess Men har alltid falt ut av det når motivasjonen har dabbet av, å selvkontrollen ikke har vært til stedet!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no