Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg sprakk, så til de grader!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-08, 08:45   #1
Siljevi
Juniormedlem
 
Siljevi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 29
Siljevi er på en erverdig vei

Jeg sprakk, så til de grader!

Kjære alle sammen!

Jeg liker vanvligvis ikke sutrete innlegg som at jeg sprakk bhuh hva skal jeg gjøre nå, men denne gangen ble det meg selv som skriver det( kanskje en liten lærepenge)

Jeg har gått på denne kuren en stund nå, og gått ned jevnt og trutt. Gikk ned mye i begynnelsen og litt senere etter hvert, men det skulle jo bare mangle. Kan ikke vente å gå ned 3 kg i uka hele tiden
Matmessig har det gått greit, savnet litt frukt og sånn, men det har gått helt ok.

SÅ i går prestere jeg faktisk å spise pizza fra peppes til den store gullmedalje, og ikke nok med det, en hel flaske rødvin gikk også med! ( noe som gjorde at jeg sovnet meget tidlig og det var bra, hvem vet hva annet jeg hadde stappet i meg hvis ikke.)

Mitt store spm, bortsett fra å bekjenne mine synder er hvordan vil dette påvirke vekta? Vil jeg gå oppp igjen? Når kan jeg vente å komme i ketose igjen? ( Har ikke flere stiks)

Setter pris på alle svar!

Klemmer fra Silje, fyllesyk som få.

Siljevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 08:51   #2
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg sprakk, så til de grader!

Ta det med ro. En dags dårlig kosthold har ikke mye å si. EAT-dietten foreskriver en karbodag i uka, og det er mange som tåler det. Så om det ikke blir en vane skal du bare fortsette ketolysekuren som om ingen ting har skjedd. Den vinflaska er heller ikke noe problem.

Just take it easy-relax.

Dette går bra ser du. God bakrus-bedring

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 08:55   #3
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg sprakk, så til de grader!

Opprinnelig lagt inn av Siljevi, her.

SÅ i går prestere jeg faktisk å spise pizza fra peppes til den store gullmedalje

Du skriver "presterte" å spise. Jeg vil heller du skal tenke: "I går valgte jeg å spise."

Et lite tips hvis du skal spise på Peppes igjen er å kjøpe Buffalo-wings. Den serveres med mye salat, og dip. Og god er den også. Med rødvin til.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 09:30   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg sprakk, så til de grader!

I verste fall er det vel bare snakk om en ukes utsettelse med vektnedgangen. Det skulle jeg tro at kvelden var verd. Håper du hadde en hyggelig kveld som har gitt deg nytt overskudd til å fortsette på "den smale vei".

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 09:36   #5
Siljevi
Juniormedlem
 
Siljevi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 29
Siljevi er på en erverdig vei

Sv: Jeg sprakk, så til de grader!

Takk for gode og oppmuntrende svar dere! Jeg tok jo et valg ja, hadde faktisk god tid på meg også, så kan ikke skylde på impulsiviteten heller!

Neste gang blir det kun rødvin (dog ikke hele flasken på en gang

Ha en strålende dag alle sammen!

Siljevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 12:05   #6
Sheena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 16
Sheena er ny på veien

Sv: Jeg sprakk, så til de grader!

Hei! Jeg sprakk også denne uka Men det var med sjokolade og potetgull, den verste komboen jeg kunne få til MEN- jeg var i ketose igjen kvelden etter. Så enten tåler kroppen min mye karber før jeg faller ut, eller så går jeg lett i ketose igjen. Uansett greit å ha testet det Jeg fikk bare mye mer motivasjon til å fortsette egentlig jeg. Nå skal det sies at vekta viste 3 kg mer dagen etter sprekken, men dette var borte igjen neste dag. Jeg har dog ikke gått ned noe mer, men så er jeg inne i et lite platå nå tror jeg. Så ikke bruk tid på å bekymre deg du. Bruk tiden på å pleie fyllesyken istedet. Det har jeg gjort i dag Egg og bacon

Sheena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse m/ tilpassing Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no