Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Godteri til helgen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-04, 12:24   #1
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Godteri til helgen

Hei,

For de av dere som er heldige nok til å bo i nærheten av en Smart Club-butikk så anbefaler jeg at dere tar en tur innom. Jeg var innom Alnabru og handlet igår, og gjorde ihvertfall ett kjekt kupp til lørdagskosen.

Smart Club selger kilosposer med "Solano Cream Candy", som smaker helt identisk med Werthers Eche-karameller, hvor polyolenmengden utgjør 99.7% av den totale karbohydratmengden. I praksis innebærer dette 2g netto med karbohydrater pr. kilo med karameller..

Samme sted har også Cavalier sjokoladepålegg samt Cavalier konfektsjokolade. Begge disse har omtrent 8g netto pr. 100g, men er vel ikke noe man spiser i mengder av gangen uansett, slik at det bør gå bra . Jeg har ikke smakt disse tingene (jeg er ikke så glad i sjokolade).

De hadde også et spennende utvalg av mineraler og vitaminer, også med tanke på mengde pr. enhet. Dessverre var mesteparten ikke i vegetabilske kapsler.

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 19-03-04, 18:02   #2
psilocybe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 68
psilocybe er på en erverdig vei

Solano Cream Candy er bare såå gode!

Hvor mye betalte du for kiloen, sa du?

__________________
Det jeg skriver, har funket for meg. Om det funker for deg, kan jeg ikke garantere.
psilocybe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 20-03-04, 20:37   #3
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Jeg gir 119.- pr. kilo der.. og jeg tror ikke jeg skal spise mer enn at jeg har den kiloen til utpå våren

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 21-03-04, 03:51   #4
psilocybe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 68
psilocybe er på en erverdig vei

Grei pris, det.. betaler det tredobbelte for kiloet (små bokser á 34g) her.

__________________
Det jeg skriver, har funket for meg. Om det funker for deg, kan jeg ikke garantere.
psilocybe er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31
Vårt kosthold ser ut til å bli mer anerkjent Skorpia Lavkarbo generelt 3 23-02-04 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no