Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Cola zero/cola light

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-11, 17:29   #1
Student84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 11
Student84 er på en erverdig vei

Cola zero/cola light

hei! jeg er helt ny innen lavkarbo-kosthold, og lurer på om det er greit å drikke cola zero/cola light?

Student84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 17:44   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Cola zero/cola light

Vel, de lærde strides!

Søtningstoffene er jo ikke sunne og selv om det ikke kan bevises sies det at de kan gi/opprettholde søtbehovet.
De kan også trigge kroppen til å tro at den får sukker og frigjør insulin (bare hørt her, aldri sett bevist i forskning)!

For noen hindrer det vektnedgang, sier de!

Så det er opp til deg! Om du har det bra, lite søtsug og vekten går nedover, så bare drikk i vei. Gjerne med noe vann innimellom, da!
Stopper vektnedgangen opp, kan du jo se om det kan være brusen! Den har aldri hindret meg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:39   #3
Student84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 11
Student84 er på en erverdig vei

Sv: Cola zero/cola light

takk for svar!!!! synst jeg får dekket søtbehovet mitt med lightbrus,så det er jeg glad for!!

Student84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:59   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Cola zero/cola light

Opprinnelig lagt inn av Student84, her.

takk for svar!!!! synst jeg får dekket søtbehovet mitt med lightbrus,så det er jeg glad for!!

Greia er at da har du jo et søtbehov, og det kan kanskje forsvinne helt om du kutter ut den søte brusen!

Men du må ikke!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cola light vs. Pepsi Max Hennie Spørsmål og svar 35 03-12-08 14:53
Cola light eller Cola Zero -hva er best? tonemor Ketolysekuren 7 12-10-08 14:51
Cola light raptor Lavkarbo generelt 4 06-06-08 11:42
Cola light/ cola zero/ pepsi max Jojodama Spørsmål og svar 3 22-11-07 18:42
Cola-light og induksjon Mya Spørsmål og svar 1 20-04-07 09:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no