Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kyllingvinger

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-08, 12:47   #1
Sheena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 16
Sheena er ny på veien

Kyllingvinger

Jeg har ferdigkrydrede kyllingvinger. På posen står det at det er under 0,5 g kh pr 100 g, men jeg ser at det er sukker i krydderblandingen. Har dette noe å si, eller kan jeg stole på innholdsfortegnelsen?

Sheena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse m/ tilpassing Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 13:07   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kyllingvinger

Hei
Du kan sikkert tro på deklarasjonen, det er neppe tale om store mengder sukker. Kyllingvinger er gode på Ketolysekuren da de inneholder mye fett, rent protein og så smaker de jo ikke verst.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 13:14   #3
Sheena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 16
Sheena er ny på veien

Sv: Kyllingvinger

Thank God! Gleder meg veldig til middag Men et annet spm til Torkil: Jeg går på p-piller og har kunnet stille klokka etter syklusen min. MEN: nå har jeg plutselig fått mensen, en uke for tidlig! Er dette noe jeg må regne med på ketolysekuren? Hvor lenge må jeg i såfall regne med å slite med uregelmessigheter?

Sheena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse m/ tilpassing Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:13   #4
Marilyn
Medlem
 
Marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
Innlegg: 210
Marilyn er på en erverdig veiMarilyn er på en erverdig vei

Sv: Kyllingvinger

Nå er ikke jeg Torkil, men jeg svarer likevel
Det samme skjedde med meg.. jeg har p-stav, og skal ikke få mensen i det hele tatt. to dager etter jeg begynte på kuren fikk jeg mensen..
Så for meg virker det som om det kan ha noe med kuren å gjøre ja..

Hvis du leter litt gjennom trådene her, så ser du at det er flere som har hatt rot i syklusen sin..

__________________
Marilyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:13   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kyllingvinger

Hei
Og den som leter vil forstå at det er hormonbalansen som normaliseres og det kan gi kluss i blødningene i overgangen til kroppen har vendt seg til det nye kosthold. Blir det for plagsomt kan legen forskrive provera som "nullstiller" livmorslimhinnen.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forslag til krydring etc av kyllingvinger? Huldr Spørsmål om matvarer og oppskrifter 20 11-10-11 23:40
Er det lov med kyllingvinger? nystolen Ketolysekuren 9 09-09-07 00:43
Prior kyllingvinger Trolljenta Lavkarbo generelt 4 09-06-07 12:20
Kyllingvinger Energica Ketolysekuren 3 09-06-05 21:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no