Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Da har varene kommet!!!!!!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-04, 22:25   #1
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 44
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Da har varene kommet!!!!!!!

I dag når jeg kom hjem fra jobb, stod det en firkantet pappeske og ventet på meg Jeg ble bare sååå glad for å se den!! Nå er jeg klar for julen.Mine Atkins varer hadde ankommet

Jeg måtte selvfølgelig ta en smaksprøve,og det var kjempegodt Men.......... Jeg fant fort ut at jeg ikke tåler Maltitol ...........

Å kjære vene hvor mange ganger jeg har flydd på do de siste timene , og det bare etter en Sjokolade bar på 30 g...virkelige kraftige saker altså!!! Tenkte bare jeg skulle si fra om det..Husker Nille nevnte det til meg når jeg skulle bestille...men jeg tenkte..næss jeg tåler vel litt Maltitol..men den gang ei Uansett..det smakte ihvertfall kjempe godt Særlig Toffee Bits, de var dritgode, i ordets rette forstand

Jaja, det var nå litt av en opplevelse

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 22:31   #2
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 57
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Åååhh, stakkars deg! Skikkelig nedtur når du hadde gledet deg sånn til godisene.

Men hvis du spiser bare bittelitt om gangen, går det sikkert bra - og da kommer snadderet til å vare kjempelenge... *prøve å trøste*

Ulex, minnes med gru en stor pakke lakrisstenger med maltitol

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 09:10   #3
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 44
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Takk Ulex

Det kommer nok til å vare veldig lenge etter gårsdagens strabaser ja...hehehehe
Lakris ja det er godt det, og det er jo lakserende i seg selv også det ..Jeg hadde bestilt pannekake miks og protein pulver også, så det gleder jeg meg til å prøve

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 10:39   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har min hele og fulle medfølelse !!Jeg går stadig i baret med den der maltitolen. Nå tør jeg ikke noe lenger !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 11:51   #5
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 44
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Question

Takk for det Trodde virkelig ikke så lite kunne gjøre så stor skade..men jeg tok meg selv i å le av det i gå da

Du, Nille jeg lurer på en ting..Det karboteller programmet, finnes det på norsk? Det hadde vært veldig greit..hvis ikke må jeg bare bli litt flinkere i Engelsken min

Jeg har forresten gått ned 3,5 kg til nå

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 13:06   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av expresso91

Du, Nille jeg lurer på en ting..Det karboteller programmet, finnes det på norsk? Det hadde vært veldig greit..hvis ikke må jeg bare bli litt flinkere i Engelsken min

Det jeg bruker finnes ikke på norsk, men Nalana har funnet et norsk et tror jeg. Mener hun postet en link engang... Skal prøve å finne den senere. Er på jobb nå. Bare sniker meg inn her i pausen !

Opprinnelig lagt inn av expresso91

Jeg har forresten gått ned 3,5 kg til nå

GRATULERER !!

Du kunne ikke tenkte deg å føre journal eller MUP med dine ukentlige resultater vel ? Det er innmari motiverende !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 19:04   #7
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 44
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Hei igjen

Jeg også snek meg innom på jobben tidligere i dag,men nå er jeg på nett Joda, har tenkt å starte en journal lenge, bare ikke fått rævva i gir men det kan jeg forandre på.Det er jo ganske lurt, så kan man se hvordan man ligger an hele tiden med karbo inntak, og få gode og strenge tilbakemeldinger!

Begynner med min Journal i morgen jeg da Fant du ut noe om den norske karbo telleren?

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no